Ara
Toplam kayıt 21, listelenen: 1-10
Love my selfie: selfies in managing impressions on social networks
(Routledge, 2019-04-03)
This study aims to provide insights on personal branding and impression management practices in the context of selfie production and sharing on online social networking sites (oSNSs). The theoretical framework of the study ...
Rasyonalite ve akışkanlık: Modernist örgüt kuramlarının kompleksite düşüncesi ekseninde tahlili
(Doğuş Üniversitesi, 2019)
Modernist düşünce akımının örgütleri mekanik sistemler olarak tanımlamasının bir yansıması olan makina metaforunun etkisi altında geliştirilmiş örgütsel kuramların temel varsayımlarının günümüzün kompleks küresel ortamında ...
Bağımsız denetimde hile müzakeresi ve iç kontrole ilişkin tespitler
(Türkiye İç Denetim Enstitüsü, 2019-07-01)
Günümüz piyasa koşullarında, şirketlerin sürdürülebilirliklerini koruyabilmesi, kâr paylarını arttırması ve belirlemiş oldukları şirket amaç ve hedeflerine ulaşabilmesi zorlaşmıştır. Mevcut piyasa şartlarında başarıya ...
Uluslararası çalışma örgütü’nün (ILO’nun) Türkiye’de endüstri ilişkilerinin gelişmesine etkileri (uluslararası sendika özgürlüğü normları açısından eleştirel bir yaklaşım)
(İstanbul Üniversitesi, 2019-12-31)
Son on yıllar içinde çeşitli yasa taslaklarının tartışılmasını ve paydaşlar arasında sürekli sosyal diyalogçabalarını takiben yasa koyucu yeni 6356 Sayılı Sendikalar ve Toplu Sözleşme Kanunu’nu 7 Kasım 1912tarihinde ...
Mental accounting and risk perception in the context of behavioral finance: an empiral evidence in Marmara University
(Marmara Üniversitesi, 2019-06-30)
With the prevalence of behavioral approaches to the consumption – and investment-based decisions of individuals, the mental coding of gains and losses employing the value function of prospect theory has been studied ...
Türkiye’de KDV iade sürecine ilişkin yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri
(PressAcademia, 2019-07-30)
Amaç- Bu çalışmanın temel amacı, Türkiye’de KDV iade sürecine ilişkin yaşanılan sorunların neler olduğunun tespit edilerek bu sorunlara ilişkin ne gibi çözüm önerileri sunulması gerektiğini ortaya koymaktır. Yöntem- Bu ...
Turkish consumers’ perception on organic food: an analysis for Turkish case
(PressAcademia, 2019-07-30)
Purpose- The purpose of this research is to perceive and determine the reasons for buying and deterrents for not buying organic products; and to see if modifications in deterrents can increase purchase of organic products ...
Determinants of Bitcoin prices
(PressAcademia, 2019-12-30)
Purpose - The increase in the popularity of cryptocurrency market, various literature figure out the macroeconomic factors that effect the price movements of cryptocurrencies. This research aims to identify the interaction ...
Turquality devlet destekleri ve markalaşmadaki önemi
(PressAcademia, 2019-07-30)
Amaç- Ülkemizde kendi adıylada markalaşan TURQUALITY®Programı, dünyadaki ilk ve tek devlet destekli bir markalaşma programıdır. Bu çalışma, Turquality programının amacını, kapsamını ve Türk ürünlerinin markalaşmasında ...
Yönetim kurulu üyeleri mali raporları nasıl okumalıdır?
(PressAcademia, 2019-12-30)
Amaç- Yönetim kurullarında daha çok sayıda profesyonel yöneticilerin yer almaya başlaması ve rekabetçi piyasa koşullarının her geçen gün zorlaşması, hem şirket performansını hem de yöneticilerin kendi performanslarını ...