Toplam kayıt 26, listelenen: 7-26

      Künye Göre
      Çil, M. (2017). Türk alfabesindeki diyakritik işaretlerin tipografik bağlamda incelenmesi ve deneysel bir başlık fontu tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Demirci, U. (2021). Özgün baskıresimde toksik olmayan malzeme ile tekniklere ilişkin yeni yaklaşımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Dinç, O. (2018). Mobil uyumlu web site arayüzlerinde kullanılabilirlik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Doğan, A. (2018). Okul öncesi özel eğitim çocuklarına yönelik mobil uygulamaların görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Döneray, I. (2016). Ülkemizdeki 4-5 yaş grubu çocuklara yönelik okuma ağacı kitapları tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ergün, G. (2018). 1950'den günümüze basın reklamlarında kadın imgesinin göstergebilim açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erol Başpınar, T. (2017). Göstergebilimsel açıdan erkek kozmetik ürün ambalajlarının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gökçen, N. K. (2020). Yayın illüstrasyonlarında görsel hikaye anlatımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gül, C. C. (2016). Sinema jeneriklerinin göstergebilimsel analizleri ve Türk sineması jenerikleri için uygulama önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güloğlu, B. (2021). Pazarlama ve marka yönetiminde görsel hikâye anlatımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner Çorlan, N. (2020). 21. Yüzyılda kurumsal kimlik tasarımında minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İlbars, E. (2019). Hareketli grafik tasarımda minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İnce, M. (2017). Pulun işlevleri ve tasarımın işleve katkısının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İzci, A. (2018). Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Miroğlu, M. (2020). Ömer Hayyam rubailerinin günümüz görsel iletişim yöntemleriyle yorumlanarak, görsel iletişimde hikayeleştirme eğiliminin sorgulanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özgeldi Büyüktopbaş, H. (2016). Endüstri ürünlerinde bilgilendirme tasarımı ve iletişim sorunları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sezgin, D. (2017). Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarım açısından incelenmesi ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şen, B. (2019). Oyunlaştırma temelli mobil uygulamalarda arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Teymur, A. (2017). Basın ilanlarında illüstrasyonun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi ve uygulama çalışmaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tokel, A. (2017). Viral reklamların görsel iletişim tasarımıyla ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]