Toplam kayıt 26, listelenen: 1-20

      Künye Göre
      Akbudak, S. (2020). Üç boyutlu marka karakteri tasarımında kişilik arketiplerinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Albayrak, K. G. (2021). Görsel iletişim tasarımında tasarım aktivizmi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Aşkın, O. (2016). Okul öncesi eğitimde dijital çocuk kitabı uygulamalarının görsel iletişim sorunları ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bozdoğan Egemen, S. (2021). Göstergebilimsel açıdan sesin görselleştirilmesi ve Robert Schumann Carnaval Op.9 eseri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyüktaşçıyan, L. (2016). Fantastik ve sürrealizmin görsel iletişimle illüstrasyona yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, P. (2019). Tasarım girişimciliği ve bir sosyal sorumluluk proje önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çil, M. (2017). Türk alfabesindeki diyakritik işaretlerin tipografik bağlamda incelenmesi ve deneysel bir başlık fontu tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Demirci, U. (2021). Özgün baskıresimde toksik olmayan malzeme ile tekniklere ilişkin yeni yaklaşımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Dinç, O. (2018). Mobil uyumlu web site arayüzlerinde kullanılabilirlik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Doğan, A. (2018). Okul öncesi özel eğitim çocuklarına yönelik mobil uygulamaların görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Döneray, I. (2016). Ülkemizdeki 4-5 yaş grubu çocuklara yönelik okuma ağacı kitapları tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ergün, G. (2018). 1950'den günümüze basın reklamlarında kadın imgesinin göstergebilim açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erol Başpınar, T. (2017). Göstergebilimsel açıdan erkek kozmetik ürün ambalajlarının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gökçen, N. K. (2020). Yayın illüstrasyonlarında görsel hikaye anlatımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gül, C. C. (2016). Sinema jeneriklerinin göstergebilimsel analizleri ve Türk sineması jenerikleri için uygulama önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güloğlu, B. (2021). Pazarlama ve marka yönetiminde görsel hikâye anlatımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner Çorlan, N. (2020). 21. Yüzyılda kurumsal kimlik tasarımında minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İlbars, E. (2019). Hareketli grafik tasarımda minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İnce, M. (2017). Pulun işlevleri ve tasarımın işleve katkısının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İzci, A. (2018). Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]