Toggle navigation
Türkçe
English
English
Türkçe
English
Login
Toggle navigation
Browsing SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA by Citation
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Yüksek Lisans / Master's Programs
SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA
Browsing SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA by Citation
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Yüksek Lisans / Master's Programs
SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA
Browsing SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA by Citation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browsing SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA by Citation
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Go
Order:
ascending
descending
Results:
5
10
20
40
60
80
100
Update
Now showing items 1-20 of 28
ascending
descending
5
10
20
40
60
80
100
xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.citation.column_heading
Altıntaş, B. (2018). İnsan kaynakları yönetiminde motivasyon ve eğitim amacıyla sosyal medya kullanımının Bursa sanayi ve ticaret odasına kayıtlı şirketler genelinde araştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bahçıvanoğlu, C. A. (2019). A study on relationship between inventory level and sales quantity and an application from sportswear-retailing industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Budur, B. (2020). Minimizing sla time using six sigma dmaic method in a multinational company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Demirdağ, M. Ö. (2020). İnternet ve mobil bankacılıkta hizmet kalite algısının değerlendirilmesi: özel bir banka örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Deniz, D. (2018). Dijital bir terim olarak sosyal çöplüğün tanımlanması ve tüketici davranışlarına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Doğan, H. C. (2001). Smart card and the effects of smart cards on current card business. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ergül, Y. (2021). Dijital paralar ve dijital para işlemlerinin muhasebeleştirilmesi üzerine öneriler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ghazi, I. (2021). The impact of influencer marketing as a new strategy for brands: a survey on consumers. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Günerler, Z.G. (2019). Women entrepreneurship and credit scoring model. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kalkavan, G. (2003). Competency-based human resource management systems: Case studies of a multinational company in fmcg industry and a native human resources company in service industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kartal, N. (2018). Örgütsel miyopinin hizmetkar liderlik ekseninde tahlili : eğitim kurumları çalışanları üzerinde bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Keskin, R. (2021).Girişimcilik ve iş modeli geliştirme: teknokentlerde bulunan girişimler üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Koç, C. (2020). Performance analysis in Turkish banking sector. Camels application. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Koç, T. Ç. (2019). The importance of high technology for economic development : a comparative analysis of Turkey and South Korea. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kılıç, M. M. (2021). Yeni çalışma hayatı, gerekleri ve performans değerlendirme kriterleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Molla, N. (2018). Motivasyonun hastane çalışanlarına etkileri üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Müftüoğlu, M. (2019). Remodelling of the Korean wave: Is it possible for Turkey to create the Turkish wave?. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Oral, Ç. (2021). Factors influencing the customer purchase decision in B2B markets: a survey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Özdemir, E. (2020). Büyük ölçekli firmalarda proje yönetiminde çevik yaklaşımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Özkaya, F. (2021). Türkiye'de mevduat bankalarında kadın istihdamının finansal performansa etkisinin araştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Policy
|
Guide
|
Contact
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Copyright Control:
Journal Title or ISSN
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Type
Language
Department
Category
Publisher
Access Type
Işık Author
Citation
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Type
Language
Department
Category
Publisher
Access Type
Işık Author
Citation
My Account
Login
Register