Toplam kayıt 33, listelenen: 21-33

      Künye Göre
      Koç, E. (2015). Anselm kiefer; sanatının anlam ve biçimlendirme kaynakları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Koloğlu, D. (2013). Günümüz sanatında renk ve ışığın dramatik etkileşimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Konçe, G. (2014). Sanatta mahremiyet alanı olarak "oda" kavramı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Mola, Ö. N. (2018). Anadolu'da kadın saçının simgesel değeri ve sanatta kullanımı.İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Mısırlı, Ç. (2016). Tekinsizlik kavramının sanattaki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özkan, F. A. (2021). Horoz imgesinin plastik sanatlara yansıması: Türkiye’de erken cumhuriyet döneminden günümüze çağdaşı batı sanatıyla bir karşılaştırma. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Öztürk, D. (2019). Günümüz sanatında yaşam ve ölüm sembolü olarak kafatası. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Seval, Ş. (2017). Anadolu kültüründe simge, anlam ve sağaltım boyutlarıyla “dövme”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sungurlar, I. (2013). Bir arketip olarak gölge. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Şanko, L. (2015). Çağdaş sanatta ölüm kavramı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tanpolat, C. (2016). Doğu ve batı kültürlerinde başlıca hayvan mitleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tanpolat, N. (2015). Şamanizmin günümüz sanatına yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tecer, A. (2014). 20. yüzyıl batı resim sanatında geometrik biçimlendirmeler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]