Toplam kayıt 79, listelenen: 50-69

      Künye Göre
      Mamati, A. (2018). Alejandro Jodorowsky'nin sanat anlayışı bağlamında sonsuz şiir filmi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      May, D. (2016). Sanatsal eylemin mimesis bağlamında izleyiciyle ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Mengeş, F. (2015). Sanat yapıtının farklı mekanlarda anlam problematiği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Mergin, A. (2018). Land art ve mekan bağlamında süre, süreç, temsiliyet problematiğinin dil ve mekan ilişkisi : sanatçının varoluşsal uzamı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Mocan, A. C. (2017). Jeff Wall fotoğraflarında gerçeklik ve kurgusallık ilişkisi üzerine bir inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Osmanoğlu, Ö. (2018). İstanbul Rum-Ortodoks kiliselerinde epitafion işlemeleri ve ikonografileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Öz Baysal, E. (2017). Kent - bellek ilişkisinde güncel sanat pratikleri: İstanbul’u belgelemek. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özalp, F. (2011). Georgia O' Keeffe'nın sanatında renk, ışık ve imge. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özerakın, E. Z. (2014). Cihat burak'ın resimlerinde hayal ve mizah. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Öztaş, E. (2015). Hegel'den Derrida'ya sanatın sonu olgusu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Pakman, B. (2012). İngiltere ve Osmanlı Devleti'nde Sanayi Devrimi ve form algısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Sakallı, M. (2019). Çağdaş sanatta beden kullanımı olarak çirkinin estetiği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sepin, S. (2019). Çağdaş sanatta mekan ve aura: Papa Francesco'nun desteklediği etkinliklerde kutsallık ve dünyevilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sertkan, A. (2012). Resim sanatında görsel algılama biçimleri açısından dinamizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Suci, M. (2014). 2000-2012 yerli dizilerin 1960-1990 Türk sinemasındaki örnekleriyle karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sürsal, E. (2011). El Greco ve Francis Bacon'ın '' varlık ve zaman'' bağlamında deformasyon ilkesine yönelik bir analoji. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şapçı, H. I. (2014). Bizans'tan osmanlı'ya şenlikler, törenler ve cihat burak resmine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şenkan, E. (2017). Beden kullanımı ve performans sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatari, A. D. (2015). Çağdaş Türk resmindeki soyut eğilimler ekseninde Sabri Berkel. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatlıcı, G. (2012). İtalya'da 1960'lardaki Arte Povera hareketi ve çağdaş Türk sanatına yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]