Toplam kayıt 79, listelenen: 60-79

      Künye Göre
      Pakman, B. (2012). İngiltere ve Osmanlı Devleti'nde Sanayi Devrimi ve form algısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Sakallı, M. (2019). Çağdaş sanatta beden kullanımı olarak çirkinin estetiği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sepin, S. (2019). Çağdaş sanatta mekan ve aura: Papa Francesco'nun desteklediği etkinliklerde kutsallık ve dünyevilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sertkan, A. (2012). Resim sanatında görsel algılama biçimleri açısından dinamizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Suci, M. (2014). 2000-2012 yerli dizilerin 1960-1990 Türk sinemasındaki örnekleriyle karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sürsal, E. (2011). El Greco ve Francis Bacon'ın '' varlık ve zaman'' bağlamında deformasyon ilkesine yönelik bir analoji. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şapçı, H. I. (2014). Bizans'tan osmanlı'ya şenlikler, törenler ve cihat burak resmine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şenkan, E. (2017). Beden kullanımı ve performans sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatari, A. D. (2015). Çağdaş Türk resmindeki soyut eğilimler ekseninde Sabri Berkel. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatlıcı, G. (2012). İtalya'da 1960'lardaki Arte Povera hareketi ve çağdaş Türk sanatına yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Teker, Ö. E. (2012). 1980'den günümüze sanatta postmodern yönelimler ve Çağdaş Türk Sanatına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uçar, M. (2014). Caravaggio'nun eserlerinde vahşetin görselliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uyanık, O. (2012). Rodchenko ve El Lissitzky'nin grafik sanatına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uygun, B. (2017). Canan Tolon’un yaşamı ve sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uzunokur, O. (2011). Andy Goldsworthy ekseninde arazi sanatına genel bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ülker, N. (2018). Sanatta bir bakış, bir oluş ve bir eyleyiş mekanı olarak pencere metaforu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yaprakkıran, E. (2015). Türkiye'de yeni ekspresyonist resimde beden imgesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, F. A. (2016). Vito Acconci'nin çalışmalarında mahremiyet kavramının sorunsallaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, Ö. (2011). Türk çağdaş sanatında sanat nesnesi olarak beden kullanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Zeki, S. (2012). Sanatta yeni figürasyon olgusu ve yeni dışavurumcu resim anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]