Toplam kayıt 450, listelenen: 180-199

      Künye Göre
      Günay, K. (2008). The competitiveness of the turkish iron and steel industry in the process of membership to the european union. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner Çorlan, N. (2020). 21. Yüzyılda kurumsal kimlik tasarımında minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner, B. (2013). Çağdaş sanatta müellif sorunsalı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner, B. (2018). Küreselleşme sürecinde sanatta ötekilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Günerler, Z.G. (2019). Women entrepreneurship and credit scoring model. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güney, C. (2018). 15-18 yaş arası ergenlerde beden imgesi ile sosyal anksiyete arasındaki ilişkide kişilik özelliklerinin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güney, İ. (2019). Bursa kumaş üretiminin günümüzde tekstil sektörü içindeki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güngör, A. (2011). André Breton ve sürrealist resim ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gürhan, B. (2017). Güzel sanatlar alanında öğrenim gören üniversite öğrencilerinin yaratıcılıklarının psikopatolojileri ve kişilik özellikleri üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gürkan, Ç. (2018). Geleneksel Şile bezinin günümüz kadın giysi modasına uyarlanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gürses, B. (2014). Plastik sanatlarda resim ve illüstrasyon. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Hacı, B. (2020). Özel sağlık kurumlarında çalışan personelin vergilendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Harazi, B. (2018). Lüks restoranlarda aydınlatma tekniği kurallarının uygulanması ve örnek restoran incelemeleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Hasbay, B. (2021). Mental hastalıkların sinemada kullanımı: Split filmi incelemesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Haşmet, M. K. (2020). Effects of industry 4.0 on automobile marketing strategies a research among auto executives in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Hekim Bülbül, N. Z. (2021). Enformasyon, sistem ve sanat; büyük veri çağında sanat. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Işıkdemir Uluç, N. Ç. (2016). A comparative field study in four emerging markets; Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, United Arab Emirates and Egypt on e-health development challenges and utilization capabilities. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İlbars, E. (2019). Hareketli grafik tasarımda minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İlhan, D. O. (2020). A practical multiple factor index model for shopping center investment decisions in Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İnce, M. (2017). Pulun işlevleri ve tasarımın işleve katkısının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]