Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 450, listelenen: 265-284
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Kılıç, B.S.S.P. (2019). Obsesif kompulsif belirtilerin çocukluk çağı travma türleri ve dissosiyatif yaşantılarla ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kılıç, M. F. (2021). Sermaye hareketleri, 1980 sonrası gelişmekte olan ülkeler üzerinde etkisi ve Türkiye özelinde incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kılıç, M. M. (2021). Yeni çalışma hayatı, gerekleri ve performans değerlendirme kriterleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kılıçlar, M. (2018). Cinsel doyum ile beden imajı ve benlik saygısı arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kıran, S. (2011). Postmodern dönemde mimari ve heykel ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kırmızı, A. (2014). Çağdaş Türk sanatçısı Cihat Burak'ın eserlerinde kadın ve hayvan temasının kurgulanışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kızılkaya, E. E. (2018). Sanatta yeni toplumsal stratejiler ve pratikler: yeni tip kamusal sanat. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mamati, A. (2018). Alejandro Jodorowsky'nin sanat anlayışı bağlamında sonsuz şiir filmi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
May, D. (2016). Sanatsal eylemin mimesis bağlamında izleyiciyle ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mengeş, F. (2015). Sanat yapıtının farklı mekanlarda anlam problematiği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Meral, E. (2019). Ücretin denetim bağımsızlığı üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mergin, A. (2018). Land art ve mekan bağlamında süre, süreç, temsiliyet problematiğinin dil ve mekan ilişkisi : sanatçının varoluşsal uzamı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Miroğlu, M. (2020). Ömer Hayyam rubailerinin günümüz görsel iletişim yöntemleriyle yorumlanarak, görsel iletişimde hikayeleştirme eğiliminin sorgulanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mizmizlioğlu, E. (2018). Bir grup ruh sağlığı çalışınında iş doyumunun psikolojik dayanıklılık ve sağlıklı yaşam biçimiyle ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mocan, A. C. (2017). Jeff Wall fotoğraflarında gerçeklik ve kurgusallık ilişkisi üzerine bir inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mola, Ö. N. (2018). Anadolu'da kadın saçının simgesel değeri ve sanatta kullanımı.İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Molla, N. (2018). Motivasyonun hastane çalışanlarına etkileri üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Müftüoğlu, M. (2019). Remodelling of the Korean wave: Is it possible for Turkey to create the Turkish wave?. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Mısırlı, Ç. (2016). Tekinsizlik kavramının sanattaki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Nacaroğlu, Ç. (2020). Kanser hastalarıyla çalışan iki farklı grupta özgecilik, pozitif bilişsel üçlü ve depresyon oranları arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt