Toplam kayıt 450, listelenen: 95-114

      Künye Göre
      Cöne, Ö. C. (2014). Günümüz sanatında kimlik ve temsiliyet sorunu olarak giysi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Cığırlı, E. (2019). Resim kursunun cezaevindeki tutuklu ve hükümlü kadınların üzerinde yarattığı etkileri : Bakırköy Kadın Kapalı Ceza İnfaz Kurumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çağlar, G. (2015). Ortadoğu İslam ülkelerinde soyutlama geleneğinin görsel sanatlardaki güncel yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakalı, K. R. (2008). Role of internal auditing in corporate governance: Two case studies from Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakmaktaş, F. M. (2016). Sanatta sağaltım ve güncel sanat terapisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakır, B. (2017). Dehb tanısı almış çocukların aile resmi çizimlerinin algılanan ebeveyn tutumları ve anksiyete düzeyleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çayırlı, E. (2017). Sosyal medya kullanım özelliklerinin kişilik yapılanmaları, yaşam doyumu ve depresyon açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, A. (2019). Çağdaş Türk resminde 1980 sonrası mekan sorunu. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, C. (2019). Kültür endüstrisi ve sanat ilişkisi içerisinde esin, taklit, alıntı, çalıntı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, F. Y. (2018). 9-12 yaş grubu çocukların çizdikleri resimlerle depresyon, kaygı ve özsaygı değişkenleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, M. F. (2017). Türk sinemasında iç göç filmlerinde birey ve mekan algısı (1960-2009). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, N. (2019). Kadın tutuklu hükümlülerin travma düzeyleri ve bilişsel çarpıtma şekillerinin toplum örneklemi ile karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, P. (2019). Tasarım girişimciliği ve bir sosyal sorumluluk proje önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, S. N. (2020). Çocukluk çağı travmaları, duygu düzenleme becerileri ve bilinçli farkındalık arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çeşmeci, N. (2010). Perceptions on strategy in general and strategic management: a survey on common strategic perception among medium-high level managers in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çetin, E. (2018). Çağdaş sanat koleksiyonlarının müzelerde toplumla buluşmasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çiftçi, T. (2018). Nöroestetik ve görsel düşünme perspektifinden sanatsal ve bilimsel yaratıcılık. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çil, M. (2017). Türk alfabesindeki diyakritik işaretlerin tipografik bağlamda incelenmesi ve deneysel bir başlık fontu tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çomak, S. D. (2020). İç mekan tasarımında bitirme öğelerinin insan psikolojisine ve mekân algısına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çubukçu, E. (2012). Pop art akımının mobilya tasarımıyla ilişkisi ve etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]