Toplam kayıt 114, listelenen: 93-112

      Künye Göre
      Öz Pektaş, H. (2017). Indicative investigation in tv commercials and the analysis of the Turkish Airlines commercial "Imagine".The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 7(2), 226-238.10.7456/10702100/007 [1]
      Öz Pektaş, H., (2011). An analysis of interactivty possibities in online journalism. Folklor/Edebiyat, 17(66), 57-64. [1]
      Özgeldi Büyüktopbaş, H. & Uçar, T. F. (2021). Görsel okuma ve tipografik açılımları. Anadolu Universitesi Sanat & Tasarım Dergisi, 11(1), 158-175. doi:10.20488/sanattasarim.971055 [1]
      Özker, S. (2020). İstanbul’da kentsel mekânın değişimi. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, Milli Mücadele'nin 100. Yılı Özel Sayısı, 618-638. doi:10.21733/ibad.795703 [1]
      Pektaş, H. (2016). A university museum: Istanbul Ex-libris Museum. EX-LIBRIST - Uluslararası Ekslibris Dergisi, 2(4), 77-84. [1]
      Pektaş, H. (2016). Ex-libris in Turkey, EX-LIBRIST - Uluslararası Ekslibris Dergisi, 1(1), 1-10. [1]
      Pektaş, H. (2016). Türkiye’de ekslibris. EX-LIBRIST - Uluslararası Ekslibris Dergisi, 1(1), 1-9. [1]
      Radicchi, A., Çevikayak Yelmi, P., Chung, A., Jordan, P., Stewart, S., Tsaligopoulos, A., McCunn, L. & Grant, M. (2021). Sound and the healthy city. Cities and Health, 5(1-2), 1-13. doi:10.1080/23748834.2020.1821980 [1]
      Saatçioğlu, K. & Koç, F., (2017). “1923 Türk-Yunan nüfus mübadelesi”nde Türkiye’den Yunanistan’a göç eden Ortodoks Rum kadınlara ait gelenekli giysiler. Turkish Studies (Elektronik), 12(3), 647-668. doi:10.7827/TurkishStudies.11578 [1]
      Saatçioğlu, K. (2011). Giysi ve aksesuar yapımına uygun olan geleneksel dokumaların çevre ile olan etkileşimleri. Akdeniz Sanat, 4(8), 19-23. [1]
      Saatçioğlu, K. (2016). Geleneksel bir Türk el dokumasi: Rize bezi (Feretiko). Sanat ve Yorum, 0(25), 93-105. [1]
      Sarlak, E. & Onurel, R. (2014). Depictions of prophet Solomon In Christian icons and Ottoman Miniature Art. Mediterranean Archaeology and Archaeometry, 14(1), 317-341. [1]
      Şeylan, S. (2017). Armenian identity in the Turkish and American documentaries through images. Paper presented at the 7th International Conference on Literature, Humanities, Fashion and Hospitality Management (LHFHM-17), 87-91. doi:10.17758/EIRAI.DIRH1017011 [1]
      Şeylan, S. (2018). Avrupa Birliği ülkelerinde medya okuryazarlığına yönelik güncel eğilimler. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11(4), 333-348. [1]
      Şeylan, S. (2020). Belgeselden drama-belgesele gerçeğin yolculuğu: “Rise of Empires: Ottoman”. paper presented at the Proceedings of IBAD-2020 – 5th International Scientific Research E-Congress, 1-12. [1]
      Şeylan, S. (2021). Gerçeklik, temsil ve yabancılaşma bağlamında Covid-19 pandemisinin televizyon dizilerindeki görünümü. New Era International Journal Of Interdisciplinary Social Researches, 6(9), 134-144. [1]
      Şeylan, Seher. “The counter hegemony area of past extended to present on the axis of the memory: documentary film”. Language, Culture, Art and Politics in the Changing World. ed. Muhlise Coşgun Ögeyik ve Kutay Uzun. 113-123. Konya: Nüve Kültür Merkezi, 2021. [1]
      Tandirli, E. (2012). Painting education & artistic evolution. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 46, 4493-4497. doi:10.1016/j.sbspro.2012.06.283 [1]
      Tandırlı, E. (2017). Essai sur un paysage de la Renaissance: La tempete de Giorgione. HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), 7-94. doi:10.20304/humanitas.318506 [1]
      Tuğal Avcı, S., (2018). Peter Greenaway's last supper digital video installation as a 21st century contemporary art proposal. Art-Sanat, 9, 415-426. [1]