Toplam kayıt 815, listelenen: 325-344

      Künye Göre
      Gövsa, T. (2009). Interoperability and e-goverment services: an example. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Gözegir, E. (2020). Ergenlerde dürtüsellik ve duygusal yeme arasındaki ilişkide ebeveyn tutumunun aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gücükkılınç, S. M. (2017). Yazılı anlatım becerileri ile bilişsel ve psikososyal faktörler arasındaki ilişkilerin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güçlü, T. K. (2006). An infrastructure and a methodology for business process management. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Gül, A. E. (2012). Alberto Giacometti ve Francis Bacon'ın eserlerindeki mekan anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gül, C. C. (2016). Sinema jeneriklerinin göstergebilimsel analizleri ve Türk sineması jenerikleri için uygulama önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gülen, B. (2019). Eroin kullanım bozukluğu olan bireylerin otomatik düşünceleri üst bilişsel model ve stresle başa çıkma tarzının değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güler, B. (2023). Evli bireylerde güvensiz bağlanma, ruminatif düşünme biçimi ve evlilik uyumunun ilişki ve partner odaklı obsesif kompulsif belirtiler ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Güler, F. (2014). Ekspresyonizmin Türk Resmine etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güler, T. (2023). Marka değerinin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Türkiye pazarında bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gülmez, T. Y. (2021). Muhasebede meslek etiği, etik eğitimi ve bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güloğlu, B. (2021). Pazarlama ve marka yönetiminde görsel hikâye anlatımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gülsoy, T. Y. (2006). The advertiser's perspective on advertising agency-client relationships: A survey of leading advertisers in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gümüşçekiçci, G. (2024). Sarcasm detection in text using deep neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gümüşoğlu Bayındır, E. (2022). Moda tasarımcısının sinema ile iş birliği: Jean Paul Gaultier’nin tasarım anlayışının film kostümlerine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Günana, M. (2018). Yazı-resim geleneğinin Alevi-Bektaşi sanatındaki örnekleri ve günümüz sanatına yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Günay Gazioğlu, Ç. B. (2020). Influence of social media in formation of positive brand attitude among different user groups in sports video analysis-a case example “Sprongo”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Günay, E. (2022). Çalışan bireylerin iş stresi ve tükenmişlik düzeyi arasında öz şefkatin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Günay, K. (2008). The competitiveness of the turkish iron and steel industry in the process of membership to the european union. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner Çorlan, N. (2020). 21. Yüzyılda kurumsal kimlik tasarımında minimalizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]