Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 652-671
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Şapçı, H. I. (2014). Bizans'tan osmanlı'ya şenlikler, törenler ve cihat burak resmine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şara Kalkanlı, P. (2022). Covid-19 pandemisinde çocuklardaki uyumlu sosyal davranış ile ebeveynlerin evlilik uyumu ve depresyon düzeyi arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Şen Coşgun, E. D. (2019).Yeşil binaların sürdürülebilirlik açısından önemi ve Türkiye Müteahhitler Birliği yapısı analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen, B. (2017). Majör depresyon tanısı almış kadın hastalarda benlik kurgusu ve semptamoloji arasındaki ilişki: kültürel arası kesitsel bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen, B. (2019). Oyunlaştırma temelli mobil uygulamalarda arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şen, E. (2021). Anne beden memnuniyetsizliği ve besleme davranışı ile çocuk beden memnuniyetsizliği ve yeme davranışı arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şenaslan, D. (2023). Estetik ve güzel kavramlarının kadın bedeni ve giyim kuşam kültürü üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Şener, G. R. (2021). Otizm spektrum bozukluğuna sahip çocuklara bakım veren kişilerin algıladıkları sosyal destek ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkide adil dünya inanç düzeyinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şengül, M. (2006). Circuit models with mixed lumped and distributed elements for passive one-port devices. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Şenkan, E. (2017). Beden kullanımı ve performans sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şenman, Ö. (2021). Çoksesli koro katılımcılarının yaşam doyumu, depresyon ve anksiyete düzeylerinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şenol, H. (2006). New approaches for channel estimation in wireless communications. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Şentürk, S. (2021). Siyahi kahramanın yolculuğunda beyaz ırkın rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şerifsoy, A. (2019). An exploratory study on the dynamics of localization of renewable energy industry among the managers of a leading company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şimşek, B. (2021). Üniversite öğrencilerinde bağlanma stilleri ve aleksitiminin, sosyal medya kullanımı üzerindeki yordayıcı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şimşek, H. (2009). Construction of multivariable broadband matching networks: An integrated design tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Şişman, A. (2002). Design and implementation of a low cost telematic control system. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Şişman, A. (2010). Solid-state arrays and beamformers for side-looking intravascular ultrasonic imaging. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Şişman, B. (2016). Energy and data cooperation in energy harvesting multiple access channels. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Şişman, H. (2022). Annelerin Covid-19 korkusunun okul öncesi çocuklarda kızgınlık/saldırganlık, sosyal yetkinlik ve kaygı davranışları üzerindeki etkisinde annenin ebeveynlik tutumunun aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt