Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 527-546
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Oğuz, O., (2004). Design and performance analysis of a novel trellis coded space-time-frequency transmission scheme. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Ok, K. (2010). Development of an electronics mail environment with NFC technology extension. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Okci, B. (2017). Cinsel yönelimin bağlanma stilleri, cinsel doyum ve psikopatoloji yönünden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Oksal, A. K. (2022). Inventory management and profitability: Turkish it distributors listed in Borsa Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Oktay, A., (2004). A semantic web application using ontology web language (OWL). İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Okutan, A. (2002). Software defect prediction using Bayesian networks and kernel methods. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Okutan, A., (2002). Modeling a mobile value added services platform. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Olcay Atıcı, S. (2019). İlk ergenlik döneminde benlik saygısının, evlilik çatışması, akran ilişkileri ve ebeveyn tutumu ile olan ilişkisinde, duygusal güvenliğin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Olzvoi, U. (2013). Detecting facial features automatically. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Onat Çakmak, A. (2024). Sürdürülebilirlik performansının borsa performansına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Onglu, M. (2023). Beliren yetişkinlik dönemindeki bireylerde psikolojik dayanıklılık, erteleme ve ruminatif düşünme biçimi ile somatizasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Onuk, T. (2017). Ergenlerde kişilik özelliklerinin sınav kaygısı ve okula bağlanma stilleri üzerinde etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Onurel, R. (2018). Kıyamet ve son yargı tasvirlerinde hibrit ikonografisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Oral, Ç. (2021). Factors influencing the customer purchase decision in B2B markets: a survey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ordu, F. (2021). Sosyal ağların sorunlu kullanımı: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Osmanoğlu, Ö. (2018). İstanbul Rum-Ortodoks kiliselerinde epitafion işlemeleri ve ikonografileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Öcalmış, Y. (2018). İştirak yatırımlarının finansal tablolarda raporlanmasının uluslararası finansal raporlama standartları, büyük ve orata boy işletmeler için finansal raporlama standardı, vergi usul kanunu ve türk ticaret kanunu kapsamında incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Öğretmen, O. E. (2014). Transforming hacivat-karagöz shadow play to an interactive-educational computer game. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Ökke, E. (2020). Hamilton Depresyon Derecelendirme Ölçeği'nin Ermenice formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Öklük, Ö. (2018). Çocukluk dönemi travmatik yaşam olaylarına maruz kalmış yetişkin bireylerin benlik saygısı, kişilerarası ilişki tarzları ve baş etme becerilerinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt