Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 177, listelenen: 50-69
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Dada, S. A. (2023). The impact of real effective exchange rate and its volatility on economic growth in the OECD. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Darende, B. (2022). Rus avangard sanatının ortaya çıkışı ve sosyo-kültürel bağlamda evrimsel süreci. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Daud, A. (2022). Social and reference group through personal experience affect decision making process of consumer for FMCG products in Islamabad. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Demet, E. (2022). Solution of inverse source problem in thermoacoustic imaging. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Demircan, M. S. (2022). Son dönem Türk televizyon dizilerinde anlatı yorgunluğu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Demirtürk, E. (2023). Ebeveyn erken dönem uyumsuz şemalarının çocuğun problem davranışları ile ilişkisinde ebeveyn bağlanma stilinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Develi, M. H. (2022). Nesne ilişkileri ile empati ve zihin kuramı arasındaki ilişkide narsisizmin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Dibe, S. N. (2023). Maintenance simulation of a chemical plant in Cameroon. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Doğan, Z. (2022). Vergi idaresinin e-dönüşümü ve dijitalleşmenin muhasebe meslek mensupları ve mükelleflere etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Dönmez, B. (2022). Channel modelling and characterization for VLC-based medical body sensor networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Dönmez, S. (2022). Çalışan kadınların motivasyonlarının cam tavan sendromu üzerinden incelenmesi: bankacılık sektörü örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Durmuş, D. (2022). Görsel iletişim tasarımının dijital pazarlama platformlarında rekabet avantajına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ekiz, G. (2022). İkinci Dünya Savaşı döneminde Almanya’dan kaçan sanatçıların sanata katkıları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Emre, B. (2023). Alternatif konut olarak ‘tiny house’ tasarım yaklaşımları ve Çatalca bölgesi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erbay Erşen, M. (2023). Öz düzenleyici model kapsamında transdiagnostik yapıların hipertansiyon ve diyabet hastalarında değerlendirilmesi: başa çıkma ve duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erdal, G. (2022). Yaşamı sürdürme nedenleri ile psikolojik iyi oluş arasında öz-şefkat ve bilinçli farkındalığın aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erdem, B. (2022). Bireylerin Covid-19’a dair tükenmişliklerinin algıladıkları Covid-19 riski, dünyaya ilişkin varsayımları ve ebeveyn biçimleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ergen, İ. (2022). Yeraltı sanatının kurumsallaşması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ergene, Ö. (2023). Büyülü gerçekçiliğin kavramsal sorunsalı ve resim sanatındaki yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkoç, T. (2023). Object recognition with competitive convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt