Toplam kayıt 177, listelenen: 62-81

      Künye Göre
      Ekiz, G. (2022). İkinci Dünya Savaşı döneminde Almanya’dan kaçan sanatçıların sanata katkıları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Emre, B. (2023). Alternatif konut olarak ‘tiny house’ tasarım yaklaşımları ve Çatalca bölgesi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erbay Erşen, M. (2023). Öz düzenleyici model kapsamında transdiagnostik yapıların hipertansiyon ve diyabet hastalarında değerlendirilmesi: başa çıkma ve duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erdal, G. (2022). Yaşamı sürdürme nedenleri ile psikolojik iyi oluş arasında öz-şefkat ve bilinçli farkındalığın aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erdem, B. (2022). Bireylerin Covid-19’a dair tükenmişliklerinin algıladıkları Covid-19 riski, dünyaya ilişkin varsayımları ve ebeveyn biçimleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ergen, İ. (2022). Yeraltı sanatının kurumsallaşması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ergene, Ö. (2023). Büyülü gerçekçiliğin kavramsal sorunsalı ve resim sanatındaki yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkoç, T. (2023). Object recognition with competitive convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkorol Özölçer, Ö. (2023). Sanat-toplumsallaşma ilişkisinde Türkiye’de sanat köyü oluşumlarının resim sanatı üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkılınç, G. (2023). Work-life balance study between generations and gender. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Eşkinat, A. (2023). Future in higher education: digital university. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ezerceli, Ö. (2023). Suicidal ideation detection from social media. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Fidantek, H. (2023). Astım tanılı hastalarda çocukluk çağı travmaları ile somatizasyon arasındaki ilişkide zihinselleştirmenin aracı rolü: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gharmaoui, S. (2022). Impact of standardization and adaptation strategies while entering new international markets case studies of Mcdonald’s and Ikea. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Göçkün, B. S. (2022). On some of the factors influencing the engineering properties of improved clayey soils. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü [1]
      Görgün, O. (2022). English to Turkish machine translation using synchronous grammars. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Güler, B. (2023). Evli bireylerde güvensiz bağlanma, ruminatif düşünme biçimi ve evlilik uyumunun ilişki ve partner odaklı obsesif kompulsif belirtiler ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Güler, T. (2023). Marka değerinin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Türkiye pazarında bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gümüşçekiçci, G. (2024). Sarcasm detection in text using deep neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gümüşoğlu Bayındır, E. (2022). Moda tasarımcısının sinema ile iş birliği: Jean Paul Gaultier’nin tasarım anlayışının film kostümlerine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]