Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 177, listelenen: 128-147
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Oksal, A. K. (2022). Inventory management and profitability: Turkish it distributors listed in Borsa Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Onat Çakmak, A. (2024). Sürdürülebilirlik performansının borsa performansına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Onglu, M. (2023). Beliren yetişkinlik dönemindeki bireylerde psikolojik dayanıklılık, erteleme ve ruminatif düşünme biçimi ile somatizasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Önürme, G. B. (2023). Algılanan ebeveyn reddi ve borderline kişilik bozukluğu inançları arasındaki ilişkide reddedilme duyarlılığı ve öfkenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Özkan Yıldız, Ö. (2023). The relationship between patents and economic growth: a panel VAR and causality analyses on OECD countries. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Özmen, F. H. (2022). Son ergenlik döneminde belirsizliğe tahammülsüzlük ve aleksitimi arasındaki ilişkide anksiyetenin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Özsoy, M. (2022). Genç yetişkinlerin algıladıkları sosyal destek ve yalnızlıklarının kaygı düzeylerine etkisinde psikolojik dayanıklılığın aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Öztürk, M. G. (2022). Algılanan stres ve yaşam doyumu ile kompulsif satın alma ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Panhwar, M. (2023). The statistical analysis of the relationship between particulate matter with traffic and meteorological parameters. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Polat, E. A. (2022). Sağlık çalışanlarında ikincil travmatik stres: Covid-19 pandemi sürecine özgü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Qaiqab, O. A. B. A. (2023). Design of a high-rise reinforced concrete building according to TBDY 2018. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Safi, S. (2022). Kentsel alanlardaki ilkokul bahçelerinin tasarımları üzerine araştırmalar. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Sarıkaya, A. (2023). Sinema öğrencilerinin kısa film üretimindeki katkıları: 2012-2022 film festivalleri kurmaca filmler bağlamında inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Say, N. (2023). Yüzey çizgi-desen özelliklerinin sanal gerçeklik ortamında mekansal algıya etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Semiz, H. O. (2022). İstanbul-Şile ilçesi liman çevresinin turizm potansiyelinin belirlenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Sohail, M. U. (2023). The impact of sensory marketing on consumer buying behaviour; an empirical analysis of retail chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Söker, S. (2022). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde gelişmeleri kaçırma korkusu ile sosyal medya bağımlılığı arasındaki ilişkide kendilik değerinin biçimlendirici rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Sözbir, C. (2023). Çalışan hilelerinin önlenmesi ve ortaya çıkartılmasında ihbarın etkinliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Şahin, B. (2022). Tarihsel süreçten günümüze kahve mekânlarının iç mekân tasarımlarının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Şara Kalkanlı, P. (2022). Covid-19 pandemisinde çocuklardaki uyumlu sosyal davranış ile ebeveynlerin evlilik uyumu ve depresyon düzeyi arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt