Toplam kayıt 177, listelenen: 136-155

      Künye Göre
      Panhwar, M. (2023). The statistical analysis of the relationship between particulate matter with traffic and meteorological parameters. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Polat, E. A. (2022). Sağlık çalışanlarında ikincil travmatik stres: Covid-19 pandemi sürecine özgü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Qaiqab, O. A. B. A. (2023). Design of a high-rise reinforced concrete building according to TBDY 2018. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Safi, S. (2022). Kentsel alanlardaki ilkokul bahçelerinin tasarımları üzerine araştırmalar. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sarıkaya, A. (2023). Sinema öğrencilerinin kısa film üretimindeki katkıları: 2012-2022 film festivalleri kurmaca filmler bağlamında inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Say, N. (2023). Yüzey çizgi-desen özelliklerinin sanal gerçeklik ortamında mekansal algıya etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Semiz, H. O. (2022). İstanbul-Şile ilçesi liman çevresinin turizm potansiyelinin belirlenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sohail, M. U. (2023). The impact of sensory marketing on consumer buying behaviour; an empirical analysis of retail chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Söker, S. (2022). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde gelişmeleri kaçırma korkusu ile sosyal medya bağımlılığı arasındaki ilişkide kendilik değerinin biçimlendirici rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sözbir, C. (2023). Çalışan hilelerinin önlenmesi ve ortaya çıkartılmasında ihbarın etkinliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Şahin, B. (2022). Tarihsel süreçten günümüze kahve mekânlarının iç mekân tasarımlarının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şara Kalkanlı, P. (2022). Covid-19 pandemisinde çocuklardaki uyumlu sosyal davranış ile ebeveynlerin evlilik uyumu ve depresyon düzeyi arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Şenaslan, D. (2023). Estetik ve güzel kavramlarının kadın bedeni ve giyim kuşam kültürü üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Şişman, H. (2022). Annelerin Covid-19 korkusunun okul öncesi çocuklarda kızgınlık/saldırganlık, sosyal yetkinlik ve kaygı davranışları üzerindeki etkisinde annenin ebeveynlik tutumunun aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Taş, B. (2022). Covid-19 pandemi sürecinde meme kanseri tanısı olan kadınlarda psikolojik sıkıntı ve travma sonrası gelişimin belirleyicileri: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Taymaz, D. (2023). Soyut ı̇mge ve yapısalcılık ikilemi “Arı” soyut sanat miti. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tekeci Şengül, S. (2022). Kent planlamada ekolojik yaklaşımlar ve eko-kent örneklerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tezel, M. S. (2023). Herzberg’s Two-Factor Theory, and knowledge workers’ motivation and job satisfaction: a study on academicians at foundation universities. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tosun, Y. E. (2022). Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tuna, Ö. F. (2022). Using uncertainty metrics in adversarial machine learning as an attack and defense tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]