Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 177, listelenen: 150-169
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Taş, B. (2022). Covid-19 pandemi sürecinde meme kanseri tanısı olan kadınlarda psikolojik sıkıntı ve travma sonrası gelişimin belirleyicileri: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Taymaz, D. (2023). Soyut ı̇mge ve yapısalcılık ikilemi “Arı” soyut sanat miti. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Tekeci Şengül, S. (2022). Kent planlamada ekolojik yaklaşımlar ve eko-kent örneklerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Tezel, M. S. (2023). Herzberg’s Two-Factor Theory, and knowledge workers’ motivation and job satisfaction: a study on academicians at foundation universities. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Tosun, Y. E. (2022). Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Tuna, Ö. F. (2022). Using uncertainty metrics in adversarial machine learning as an attack and defense tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Tutkan, A. (2022). Modern ve sonrası dönemde nesnelerin sanatta temsil ve ifade biçimlerinde popüler kültürün etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ulusoy, O. (2022). Rule based entity-relationship diagram modelling. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Uzunoğlu Azman, G. (2023). Travmatik yaşantıların obsesif kompulsif bozukluk ve dikkat eksikliği hiperaktive bozukluğu ile ilişkinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ünal, F. (2024). Geç ergenlik döneminde kişilik özellikleri ve oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide baş etme yöntemleri ve algılanan sosyal desteğin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ünlü, B. (2024). Annenin hastalık kaygısı ile çocuğun hastalık kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun duygu düzenleme becerisinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ütüler, B. N. (2023). 2020 – 2021 Covid-19 pandemi dönemi’nin moda sektörü kadın giyim tasarımına, tedarik ve satın alma alışkanlıklarına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yaşar, A. (2022). ‘Kullanıcı katılımlı tasarım yaklaşımı ile üniversite kampüslerinde topluluk bahçesi tasarımı ‘FMV Işık Üniversitesi Şile Kampüsü’. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yaşar, Ş. (2022). 9. İstanbul Bienali mekanlarında Theodor W. Adorno’nun Kültür Endüstrisi kuramı izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yaşayancan, Ç. (2023). Yeni Türkiye Sinemasında “Sınıf Mücadelesi”. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yelkencioğlu, İ. (2022). Improving employee coping capabilities amid pandemic-induced remote working conditions via the application of MBSR (Mindfulness-based stress reduction) training. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yetik, Z. Ş. (2024). İlişkisel estetik bağlamında sanat katılımcısının ışıkla diyaloğu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yola Çetin, İ. (2023). Kişilerarası döngüsel modelin ebeveynleşme ve evlilik uyumu arasındaki ilişkide aracı etkisinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yoldaş Sezgin, S. (2024). Konum tabanlı artırılmış gerçeklik uygulamalarında arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Younas, S. (2022). Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt