Toplam kayıt 177, listelenen: 150-169

      Künye Göre
      Taş, B. (2022). Covid-19 pandemi sürecinde meme kanseri tanısı olan kadınlarda psikolojik sıkıntı ve travma sonrası gelişimin belirleyicileri: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Taymaz, D. (2023). Soyut ı̇mge ve yapısalcılık ikilemi “Arı” soyut sanat miti. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tekeci Şengül, S. (2022). Kent planlamada ekolojik yaklaşımlar ve eko-kent örneklerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tezel, M. S. (2023). Herzberg’s Two-Factor Theory, and knowledge workers’ motivation and job satisfaction: a study on academicians at foundation universities. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tosun, Y. E. (2022). Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tuna, Ö. F. (2022). Using uncertainty metrics in adversarial machine learning as an attack and defense tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tutkan, A. (2022). Modern ve sonrası dönemde nesnelerin sanatta temsil ve ifade biçimlerinde popüler kültürün etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ulusoy, O. (2022). Rule based entity-relationship diagram modelling. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Uzunoğlu Azman, G. (2023). Travmatik yaşantıların obsesif kompulsif bozukluk ve dikkat eksikliği hiperaktive bozukluğu ile ilişkinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ünal, F. (2024). Geç ergenlik döneminde kişilik özellikleri ve oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide baş etme yöntemleri ve algılanan sosyal desteğin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ünlü, B. (2024). Annenin hastalık kaygısı ile çocuğun hastalık kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun duygu düzenleme becerisinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ütüler, B. N. (2023). 2020 – 2021 Covid-19 pandemi dönemi’nin moda sektörü kadın giyim tasarımına, tedarik ve satın alma alışkanlıklarına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yaşar, A. (2022). ‘Kullanıcı katılımlı tasarım yaklaşımı ile üniversite kampüslerinde topluluk bahçesi tasarımı ‘FMV Işık Üniversitesi Şile Kampüsü’. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yaşar, Ş. (2022). 9. İstanbul Bienali mekanlarında Theodor W. Adorno’nun Kültür Endüstrisi kuramı izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yaşayancan, Ç. (2023). Yeni Türkiye Sinemasında “Sınıf Mücadelesi”. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yelkencioğlu, İ. (2022). Improving employee coping capabilities amid pandemic-induced remote working conditions via the application of MBSR (Mindfulness-based stress reduction) training. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yetik, Z. Ş. (2024). İlişkisel estetik bağlamında sanat katılımcısının ışıkla diyaloğu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yola Çetin, İ. (2023). Kişilerarası döngüsel modelin ebeveynleşme ve evlilik uyumu arasındaki ilişkide aracı etkisinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yoldaş Sezgin, S. (2024). Konum tabanlı artırılmış gerçeklik uygulamalarında arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Younas, S. (2022). Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]