Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Yüksek Lisans / Master's Programs için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 158, listelenen: 36-55
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Canbaz, C. (2023). Ergenlerde algılanan psikolojik istismar ve sağlıklı yaşam biçimi davranışları arasındaki ilişkide duygusal özerkliğin ve öz şefkatin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ceylan, İ. (2022). Covid-19 salgını sürecinin gıda ürünleri ambalaj tasarımına olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Chohan, A. S. (2023). Green supply chain management practices in the Turkish textile industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çalıkkocaoğlu, E. (2023). Christopher Nolan sinemasında karmaşık anlatı: Seymour Chatman penceresinden bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çapaner, E. G. (2023). Mekân tasarımında yeni bir evren: metaverse. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çebi, A. (2023). Mikro konutları yeniden okumak tekerlekli taşınabilir mikro konut tasarımları üzerine bir değerlendirme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çelik, İ. (2023). Profesyonel dansçı olan ve olmayan bireylerde bağlanma stilleri, sosyal görünüş kaygısı ve yeme tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çelik, S. Ş. (2022). Çağdaş Türk heykel sanatı bibliyografyası. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çetin, F. (2022). İnteraktif televizyonculuğun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çetin, M. (2023). Çağdaş sanatta eserin değerini belirleyen etmenlerin incelenmesi “sansasyon etkisi”. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çuhacı Yalçın, Z. (2023). Monster Chetwynd’in eklektik sanat anlayışında hayatın olumlanması olarak neşe. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çulha, E. (2022). Belirsizliğe tahammülsüzlüğün ayrılma anksiyetesi ile ilişkisinde duygu düzenleme güçlüğünün aracı rolü: sağlık çalışanları ve toplum örneklemi karşılaştırması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Dada, S. A. (2023). The impact of real effective exchange rate and its volatility on economic growth in the OECD. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Darende, B. (2022). Rus avangard sanatının ortaya çıkışı ve sosyo-kültürel bağlamda evrimsel süreci. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Daud, A. (2022). Social and reference group through personal experience affect decision making process of consumer for FMCG products in Islamabad. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Demircan, M. S. (2022). Son dönem Türk televizyon dizilerinde anlatı yorgunluğu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Demirtürk, E. (2023). Ebeveyn erken dönem uyumsuz şemalarının çocuğun problem davranışları ile ilişkisinde ebeveyn bağlanma stilinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Develi, M. H. (2022). Nesne ilişkileri ile empati ve zihin kuramı arasındaki ilişkide narsisizmin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Dibe, S. N. (2023). Maintenance simulation of a chemical plant in Cameroon. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Doğan, Z. (2022). Vergi idaresinin e-dönüşümü ve dijitalleşmenin muhasebe meslek mensupları ve mükelleflere etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt