Toplam kayıt 158, listelenen: 48-67

      Künye Göre
      Dada, S. A. (2023). The impact of real effective exchange rate and its volatility on economic growth in the OECD. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Darende, B. (2022). Rus avangard sanatının ortaya çıkışı ve sosyo-kültürel bağlamda evrimsel süreci. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Daud, A. (2022). Social and reference group through personal experience affect decision making process of consumer for FMCG products in Islamabad. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Demircan, M. S. (2022). Son dönem Türk televizyon dizilerinde anlatı yorgunluğu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Demirtürk, E. (2023). Ebeveyn erken dönem uyumsuz şemalarının çocuğun problem davranışları ile ilişkisinde ebeveyn bağlanma stilinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Develi, M. H. (2022). Nesne ilişkileri ile empati ve zihin kuramı arasındaki ilişkide narsisizmin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Dibe, S. N. (2023). Maintenance simulation of a chemical plant in Cameroon. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Doğan, Z. (2022). Vergi idaresinin e-dönüşümü ve dijitalleşmenin muhasebe meslek mensupları ve mükelleflere etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Dönmez, B. (2022). Channel modelling and characterization for VLC-based medical body sensor networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Dönmez, S. (2022). Çalışan kadınların motivasyonlarının cam tavan sendromu üzerinden incelenmesi: bankacılık sektörü örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Durmuş, D. (2022). Görsel iletişim tasarımının dijital pazarlama platformlarında rekabet avantajına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ekiz, G. (2022). İkinci Dünya Savaşı döneminde Almanya’dan kaçan sanatçıların sanata katkıları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Emre, B. (2023). Alternatif konut olarak ‘tiny house’ tasarım yaklaşımları ve Çatalca bölgesi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erdal, G. (2022). Yaşamı sürdürme nedenleri ile psikolojik iyi oluş arasında öz-şefkat ve bilinçli farkındalığın aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erdem, B. (2022). Bireylerin Covid-19’a dair tükenmişliklerinin algıladıkları Covid-19 riski, dünyaya ilişkin varsayımları ve ebeveyn biçimleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ergene, Ö. (2023). Büyülü gerçekçiliğin kavramsal sorunsalı ve resim sanatındaki yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkorol Özölçer, Ö. (2023). Sanat-toplumsallaşma ilişkisinde Türkiye’de sanat köyü oluşumlarının resim sanatı üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkılınç, G. (2023). Work-life balance study between generations and gender. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ezerceli, Ö. (2023). Suicidal ideation detection from social media. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Fidantek, H. (2023). Astım tanılı hastalarda çocukluk çağı travmaları ile somatizasyon arasındaki ilişkide zihinselleştirmenin aracı rolü: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]