Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Yüksek Lisans / Master's Programs için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 158, listelenen: 59-78
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Ekiz, G. (2022). İkinci Dünya Savaşı döneminde Almanya’dan kaçan sanatçıların sanata katkıları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Emre, B. (2023). Alternatif konut olarak ‘tiny house’ tasarım yaklaşımları ve Çatalca bölgesi örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erdal, G. (2022). Yaşamı sürdürme nedenleri ile psikolojik iyi oluş arasında öz-şefkat ve bilinçli farkındalığın aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erdem, B. (2022). Bireylerin Covid-19’a dair tükenmişliklerinin algıladıkları Covid-19 riski, dünyaya ilişkin varsayımları ve ebeveyn biçimleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ergene, Ö. (2023). Büyülü gerçekçiliğin kavramsal sorunsalı ve resim sanatındaki yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkorol Özölçer, Ö. (2023). Sanat-toplumsallaşma ilişkisinde Türkiye’de sanat köyü oluşumlarının resim sanatı üzerinden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkılınç, G. (2023). Work-life balance study between generations and gender. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ezerceli, Ö. (2023). Suicidal ideation detection from social media. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Fidantek, H. (2023). Astım tanılı hastalarda çocukluk çağı travmaları ile somatizasyon arasındaki ilişkide zihinselleştirmenin aracı rolü: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gharmaoui, S. (2022). Impact of standardization and adaptation strategies while entering new international markets case studies of Mcdonald’s and Ikea. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Göçkün, B. S. (2022). On some of the factors influencing the engineering properties of improved clayey soils. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
[1]
Güler, B. (2023). Evli bireylerde güvensiz bağlanma, ruminatif düşünme biçimi ve evlilik uyumunun ilişki ve partner odaklı obsesif kompulsif belirtiler ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güler, T. (2023). Marka değerinin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Türkiye pazarında bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gümüşçekiçci, G. (2024). Sarcasm detection in text using deep neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gümüşoğlu Bayındır, E. (2022). Moda tasarımcısının sinema ile iş birliği: Jean Paul Gaultier’nin tasarım anlayışının film kostümlerine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Günay, E. (2022). Çalışan bireylerin iş stresi ve tükenmişlik düzeyi arasında öz şefkatin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güneştaş, M. (2022). Adli muhasebe boyutunda bilirkişilik ve bilirkişilik müessesesine ilişkin sorunların değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güngör, H. (2024). Bellek yanlılığı ve depresif belirtiler arasındaki ilişkide duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gürses, D. (2022). Annelerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri ve duygu sosyalleştirme stratejileri ile 48-72 aylık çocukların duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güzel, S. (2022). Eşten algılanan sosyal destek, çift uyumu ve iş aile çatışmasının kadınların depresyonunu yordayıcı etkisi: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt