Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Yüksek Lisans / Master's Programs için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 158, listelenen: 67-86
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Fidantek, H. (2023). Astım tanılı hastalarda çocukluk çağı travmaları ile somatizasyon arasındaki ilişkide zihinselleştirmenin aracı rolü: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gharmaoui, S. (2022). Impact of standardization and adaptation strategies while entering new international markets case studies of Mcdonald’s and Ikea. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Göçkün, B. S. (2022). On some of the factors influencing the engineering properties of improved clayey soils. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
[1]
Güler, B. (2023). Evli bireylerde güvensiz bağlanma, ruminatif düşünme biçimi ve evlilik uyumunun ilişki ve partner odaklı obsesif kompulsif belirtiler ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güler, T. (2023). Marka değerinin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Türkiye pazarında bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gümüşçekiçci, G. (2024). Sarcasm detection in text using deep neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gümüşoğlu Bayındır, E. (2022). Moda tasarımcısının sinema ile iş birliği: Jean Paul Gaultier’nin tasarım anlayışının film kostümlerine yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Günay, E. (2022). Çalışan bireylerin iş stresi ve tükenmişlik düzeyi arasında öz şefkatin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güneştaş, M. (2022). Adli muhasebe boyutunda bilirkişilik ve bilirkişilik müessesesine ilişkin sorunların değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güngör, H. (2024). Bellek yanlılığı ve depresif belirtiler arasındaki ilişkide duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Gürses, D. (2022). Annelerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri ve duygu sosyalleştirme stratejileri ile 48-72 aylık çocukların duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güzel, S. (2022). Eşten algılanan sosyal destek, çift uyumu ve iş aile çatışmasının kadınların depresyonunu yordayıcı etkisi: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Hafeez, M. S. (2022). The impact of supply chain management practices on the overall performance of the fan industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Hammou, O. B. (2022). Impact of digitalization on future and existing jobs in emirates. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Hanaylı, M. N. (2022). Anadolu’da konut ve Türk evi oluşumu süreci ve Edincik evleri örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Hawa, S. M. (2024). Comparison between Turkish and Jordan standards from geotechnical earthquake engineering aspects. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Hurmuze, S. (2021). Blockchain’s utilization in food supply chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
İdil, F. A. (2022). The affective transformation ın EU-Turkey relations: from resentment to ressentiment (2002-2020). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İnce, E. H. (2022). Erken dönem uyum bozucu şemalar ve dijital flört şiddeti arasındaki ilişkide olumlu duygu düzenleme güçlüğü ve olumsuz duygu düzenleme güçlüğünün aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
İskenderoğlu, İ. (2022). Obsesif kompulsif belirtiler, belirsizliğe tahammülsüzlük ve kaygı arasındaki ilişki: Covid-19 sürecine özgü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt