Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Yüksek Lisans / Master's Programs
Künyeye göre Yüksek Lisans / Master's Programs listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Yüksek Lisans / Master's Programs için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 158, listelenen: 87-106
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Jabari, K. (2023). Securitization of the mandatory veil in Iran since 1979. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Jiroudi, A. (2023). Supervised decision making in forex investment using ML and DL classification methods. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kaçar, D. (2023). Metruk mekânda fotoğrafı kullanarak mekân ve fotoğrafın salt bir sanat eserine dönüşmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kamoun, M. (2022). The impact of knowledge management and total quality management on staff efficiency and on the performance of the company. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kamran, Z. (2022). Factors affecting online purchase intention of clothing in Pakistan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kara, N. (2022). İnsan-doğa ilişkisinde yaşanan değişimler ve sanata yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Karacan, Y. (2023). Muhasebe mesleğinde haksız rekabet sorunu ve çözüm yolları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Karakütük, T. (2022). Erken Cumhuriyet döneminden günümüze tüketim bağlamında moda kavramının mekâna yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Karaman, U. (2022). Sergi tasarımının dijitale doğru evrimleşen görsel öğeleri ve deneyimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kavut, K. (2022). Mit-kahramanlık olguları, dönüşümleri ve bu olguların Hirokazu Kore-eda sinemasındaki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kaymakcı, C. (2022). Sahne sanatları perspektifinden teatral ve skenografik resim okumaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kenter, D. E. (2023). Sürdürülebilir bir animasyon tekniği olarak baskı resim. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kocakulak, A. (2023). Antalya Yörükleri’nde ipek böcekçiliği ve Gılamık dokuma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Köprülü, M. (2023). Entity-relationship diagram generation with natural language processing and machine learning approach. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Köroğlu, A. E. (2022). Ergenlerde dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğunun açıklayıcı fenomenolojik analiz ile incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Köse, A. M. (2024). Gıda ambalaj tasarımında sürdürülebilirlik ve artırılmış gerçeklik kullanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kurt, Mesut M. (2023). Türkiye’de yeşil muhasebe bilgi ve algı düzeyi: meslek mensupları üzerine bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kurt, S. (2022). Üniversite öğrencilerinde ortoreksiya nervoza duygu düzenleme güçlüğü ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kurukütük, G. (2024). 0-6 Yaş çocuğu olan ebeveynlerde ebeveyn stresi ve uyku kalitesi arasındaki ilişkide bireysel bütünlük duygusu ve aile bütünlük duygusunun aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kutanoğlu, K. (2023). Okul öncesi eğitim yapılarındaki mekanların tasarım yaklaşımları ile birlikte Montessori eğitim modeli bağlamında incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt