Toplam kayıt 158, listelenen: 89-108

      Künye Göre
      Kaçar, D. (2023). Metruk mekânda fotoğrafı kullanarak mekân ve fotoğrafın salt bir sanat eserine dönüşmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kamoun, M. (2022). The impact of knowledge management and total quality management on staff efficiency and on the performance of the company. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kamran, Z. (2022). Factors affecting online purchase intention of clothing in Pakistan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kara, N. (2022). İnsan-doğa ilişkisinde yaşanan değişimler ve sanata yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Karacan, Y. (2023). Muhasebe mesleğinde haksız rekabet sorunu ve çözüm yolları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Karakütük, T. (2022). Erken Cumhuriyet döneminden günümüze tüketim bağlamında moda kavramının mekâna yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Karaman, U. (2022). Sergi tasarımının dijitale doğru evrimleşen görsel öğeleri ve deneyimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kavut, K. (2022). Mit-kahramanlık olguları, dönüşümleri ve bu olguların Hirokazu Kore-eda sinemasındaki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kaymakcı, C. (2022). Sahne sanatları perspektifinden teatral ve skenografik resim okumaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kenter, D. E. (2023). Sürdürülebilir bir animasyon tekniği olarak baskı resim. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kocakulak, A. (2023). Antalya Yörükleri’nde ipek böcekçiliği ve Gılamık dokuma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Köprülü, M. (2023). Entity-relationship diagram generation with natural language processing and machine learning approach. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Köroğlu, A. E. (2022). Ergenlerde dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğunun açıklayıcı fenomenolojik analiz ile incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Köse, A. M. (2024). Gıda ambalaj tasarımında sürdürülebilirlik ve artırılmış gerçeklik kullanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kurt, Mesut M. (2023). Türkiye’de yeşil muhasebe bilgi ve algı düzeyi: meslek mensupları üzerine bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kurt, S. (2022). Üniversite öğrencilerinde ortoreksiya nervoza duygu düzenleme güçlüğü ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kurukütük, G. (2024). 0-6 Yaş çocuğu olan ebeveynlerde ebeveyn stresi ve uyku kalitesi arasındaki ilişkide bireysel bütünlük duygusu ve aile bütünlük duygusunun aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kutanoğlu, K. (2023). Okul öncesi eğitim yapılarındaki mekanların tasarım yaklaşımları ile birlikte Montessori eğitim modeli bağlamında incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Küçükoğlu, B. (2022). Analyzing the freeway capacity and examining the improvements via connected and autonomous vehicles. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Küçükyıldız, A. (2022). Yetişkinlerde çocukluk çağı travması ve benlik saygısının ilişki bağımlılığı üzerindeki yordayıcı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]