Toplam kayıt 158, listelenen: 109-128

      Künye Göre
      Mahmood, H. (2021). Effect of social media marketing on customer’ online purchase intnetion: an emperical stud in Paksitan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Miroğlu, T. (2023). Comparison of image retargeting algorithms with Seam Carving method. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mirzayeva, L. (2022). Digital marketing during the Covid-19 pandemic: a field study in the education sector. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mohsen Ayyadumi, Y. A. (2022). Satisfaction of high education students with blackboard learning system during COVID-19. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mumcu, H. S. (2023). Geç ergenlikteki bireylerde ebeveynleşme ve depresyon arasındaki ilişkide utancın aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mustafaoglu, A. (2022). Imlementing digital transformation strategy the case of a local Turkish bank. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Oksal, A. K. (2022). Inventory management and profitability: Turkish it distributors listed in Borsa Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Onat Çakmak, A. (2024). Sürdürülebilirlik performansının borsa performansına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Onglu, M. (2023). Beliren yetişkinlik dönemindeki bireylerde psikolojik dayanıklılık, erteleme ve ruminatif düşünme biçimi ile somatizasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Önürme, G. B. (2023). Algılanan ebeveyn reddi ve borderline kişilik bozukluğu inançları arasındaki ilişkide reddedilme duyarlılığı ve öfkenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Özkan Yıldız, Ö. (2023). The relationship between patents and economic growth: a panel VAR and causality analyses on OECD countries. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Özmen, F. H. (2022). Son ergenlik döneminde belirsizliğe tahammülsüzlük ve aleksitimi arasındaki ilişkide anksiyetenin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Özsoy, M. (2022). Genç yetişkinlerin algıladıkları sosyal destek ve yalnızlıklarının kaygı düzeylerine etkisinde psikolojik dayanıklılığın aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Öztürk, M. G. (2022). Algılanan stres ve yaşam doyumu ile kompulsif satın alma ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Panhwar, M. (2023). The statistical analysis of the relationship between particulate matter with traffic and meteorological parameters. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Polat, E. A. (2022). Sağlık çalışanlarında ikincil travmatik stres: Covid-19 pandemi sürecine özgü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Qaiqab, O. A. B. A. (2023). Design of a high-rise reinforced concrete building according to TBDY 2018. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Safi, S. (2022). Kentsel alanlardaki ilkokul bahçelerinin tasarımları üzerine araştırmalar. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sarıkaya, A. (2023). Sinema öğrencilerinin kısa film üretimindeki katkıları: 2012-2022 film festivalleri kurmaca filmler bağlamında inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Say, N. (2023). Yüzey çizgi-desen özelliklerinin sanal gerçeklik ortamında mekansal algıya etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]