Toplam kayıt 158, listelenen: 142-158

      Künye Göre
      Ulusoy, O. (2022). Rule based entity-relationship diagram modelling. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ünal, F. (2024). Geç ergenlik döneminde kişilik özellikleri ve oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide baş etme yöntemleri ve algılanan sosyal desteğin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ünlü, B. (2024). Annenin hastalık kaygısı ile çocuğun hastalık kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun duygu düzenleme becerisinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ütüler, B. N. (2023). 2020 – 2021 Covid-19 pandemi dönemi’nin moda sektörü kadın giyim tasarımına, tedarik ve satın alma alışkanlıklarına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yaşar, A. (2022). ‘Kullanıcı katılımlı tasarım yaklaşımı ile üniversite kampüslerinde topluluk bahçesi tasarımı ‘FMV Işık Üniversitesi Şile Kampüsü’. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yaşar, Ş. (2022). 9. İstanbul Bienali mekanlarında Theodor W. Adorno’nun Kültür Endüstrisi kuramı izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yaşayancan, Ç. (2023). Yeni Türkiye Sinemasında “Sınıf Mücadelesi”. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yetik, Z. Ş. (2024). İlişkisel estetik bağlamında sanat katılımcısının ışıkla diyaloğu. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yoldaş Sezgin, S. (2024). Konum tabanlı artırılmış gerçeklik uygulamalarında arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Younas, S. (2022). Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yurtkuran, E. (2022). Kamusal yeşil alanlarda kentsel ekosistem hizmetleri ve ekonomik değerleme aşamaları: Validebağ Korusu’nun dolaylı kullanım değeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yıldırım, B. (2022). Türkiye baskı resim sanatında İmoga Müzesinin yeri ve önemi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yıldırım, G. (2022). İllüstrasyon sanatı ve kitap tasarımları çerçevesinde sanatçı kitaplarının incelenmesi ve bir proje uygulaması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, E. (2022). Üniversite öğrencilerinde çocukluk çağı travmalarının siber zorbalık ve mağduriyetle ilişkisinde aleksitiminin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, G. (2022). The effect of politics on international business a descriptive research of Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, İ. S. (2024). Annenin hastalık kaygısı ile çocuğun hastalık kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun bilinçli farkındalık düzeyinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Zülfükar, C. (2021). Transformation in consumption behavior and payment preferences of consumers (in different generations) with Covid-19 pandemic. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]