Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Metaverse’te pazarlama ve VRChat’te bir pazarlama deneyimi tasarımı
(Işık Üniversitesi, 2023-02-23)
Sürekli gelişmekte olan teknolojiler dijital pazarlama alanında yeni yaklaşımların oluşmasını sağlamaktadır. Web 2.0 ve internet kullanımının artması ile pazarlama alanında meydana gelen dijitalleşme sosyal medya pazarlaması, ...
Yüzey çizgi-desen özelliklerinin sanal gerçeklik ortamında mekansal algıya etkisi
(Işık Üniversitesi, 2023-02-23)
Tarih boyunca insanlar hayatlarını devam ettirebilmek amacıyla bir kabuğa ihtiyaç duymuştur; bu kabuğu “mekân” olarak tanımlamaktayız. Mekân kişiler için; dış etkenlerden koruyan, ona mahremiyet ve aidiyet sağlayan bir ...
Mekân tasarımında yeni bir evren: metaverse
(Işık Üniversitesi, 2023-06-12)
Dijital çağ ile birlikte mekân kavramı gerçek çevre olmaktan öteye taşınmıştır. Sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve karma gerçeklik gibi dijital destekli ortamların yaratılması, mekân kavramına farklı bir yaklaşım ...