Toplam kayıt 59, listelenen: 28-47

      Künye Göre
      Kahraman, H. B. (2023, 25 Mayıs). Elli yıl sonra Devlet ve Tabiat ve 1973 kavşağında politik şiir. K24, https://www.k24kitap.org/kritik/elli-yil-sonra-devlet-ve-tabiat-ve-1973-kavsaginda-politik-siir-4134 [1]
      Kahraman, H. B. (2023, Mayıs). Hami Çağdaş: dünyayı içinde taşıyan adam. Hürriyet Gösteri Dergisi, 12-14. [1]
      Kahraman, H. B. (2024, 01 Ocak). “Yıl kitapları örmüyor, kitaplar örüyor yılı.” K24, https://www.k24kitap.org/kritik/yil-kitaplari-ormuyor-kitaplar-oruyor-yili-4436 [1]
      Kahraman, H. B. (2024, 02 Şubat). Türkiye’de ‘kurulamayan müzelerin’ koşulları üstüne... K24, https://www.k24kitap.org/tartisma/turkiyede-kurulamayan-muzelerin-kosullari-ustune-4517 [1]
      Kahraman, Hasan Bülent . "In search of a past memory: Istanbul and the politics of memory in Orhan Pamuk’s work". Texts, Contexts, Intertexts Studies in Honor of Orhan Pamuk. 151-186. Ergon, 2022. [1]
      Kalyoncu, H. (2021). 16.-19.yüzyıl dönemi sosyal yaşamında Osmanlı kadını ve Osmanlı topraklarında yaşamış sanatçıların eserlerine yansımaları. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 14-35, 1104-1128. doi:10.12981/mahder.944355 [1]
      Karadağ, D. (2023). Gamification of design studio in the context of a user-centered design workshop. Interaction Design and Architecture(S), 56, 115-129. doi:10.55612/s-5002-056-006 [1]
      Karadağ, D., Gülbahar, S. & Ozar, B. (2022). A case study on online design workshop experience: gamification and space. Journal Of Design Studio, 4(2), 51-63. doi:10.46474/jds.1151774 [1]
      Koca, G. (2023). Earthquakes, sustainable settlements and traditional construction techniques. Journal of Design for Resilience in Architecture and Planning, 4(Özel Sayı), 117-140. doi:10.47818/DRArch.2023.v4si114 [1]
      Koyunoğlu, A. B. & Gülersoy, N. Z. (2022). What fundamental indicators should be used to measure the change in the historic urban landscape approach?. ICONARP International Journal Of Architecture And Planning, 10(2), 596-613. doi:10.15320/ICONARP.2022.217 [1]
      Molo, Ü. & Şeylan, S. (2023). Küresel iklim sorunları ve sanal gerçeklik anlatıları: 360 derece belgesel filmler üzerine bir değerlendirme. TRT Akademi, (17), 174-199. doi:10.37679/trta.1207395 [1]
      Nas, S. & Kavut, İ. E.(2023). İç mimarlık eğitiminde sanal gerçeklik uygulamalarının önemi. Mimarlık ve Yaşam, 8(2), 285-298. doi:10.26835/my.1141445 [1]
      Nas, S. (2022). Temel bina akustiği uzmanlık eğitimi önkoşullarının iç mimarlık bölümü üzerinden sorgulanması. Mimarlık ve Yaşam. 7(3), 889-900. doi:10.26835/my.1133109 [1]
      Şaher, K., Bulunuz, M., Kelmendi, J. & Nas, S. (2023). Assessment of speech intelligibility during different teaching activities in classrooms with and without acoustic treatment. Applied Acoustics, 207, 1-18. doi:10.1016/j.apacoust.2023.109346 [1]
      Şaher, K., Sezgin, H., Dümen, A. Ş., Nas, S., Kulak, S. & Özçetin, Z. (2023). Experiences from IYS 2020, public engagement and awareness activities in Turkey. Paper presnted at the Proceedings of Forum Acusticum, 5879-5880. [1]
      Şarlak, E. (2024). Deprem sonrası Hatay ve kültürel mirasın sürdürülebilirliği. T24 yıllık, 182-183. [1]
      Şarlak, E. (2024). Işık Üniversitesi'nin Sanat Vizyonu ve Prof. Dr. Eva Şarlak'ın Perspektifinden Toplumsal Dönüşümün Mimarları. Kreaktivist Dergisi, 7, 63-67. [1]
      Şarlak, E. A. (2022). Rum Architects and their Domed Greek Orthodox Churches that marked the change in the physical features of Istanbul. Palmet Dergisi, 1, 57-76. [1]
      Şeylan, S. (2021). Film okuryazarlığı: sosyolojik açıdan Kız Kardeşler’i okumak. Turkish Studies (Elektronik), 16(6), 1749-1761. doi:10.7827/TurkishStudies.52326 [1]
      Şeylan, S. (2021). The journey of the "blackboard" in the context of education, war and immigration. Challenges Trends And Equal Opportunities In International Education And Science Practices, 184-197. [1]