Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture listeleme
DSpace@Işık
1- Fakülteler | Faculties
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture
Künyeye göre Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture listeleme
DSpace@Işık
1- Fakülteler | Faculties
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture
Künyeye göre Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 59, listelenen: 28-47
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Kahraman, H. B. (2023, 25 Mayıs). Elli yıl sonra Devlet ve Tabiat ve 1973 kavşağında politik şiir. K24, https://www.k24kitap.org/kritik/elli-yil-sonra-devlet-ve-tabiat-ve-1973-kavsaginda-politik-siir-4134
[1]
Kahraman, H. B. (2023, Mayıs). Hami Çağdaş: dünyayı içinde taşıyan adam. Hürriyet Gösteri Dergisi, 12-14.
[1]
Kahraman, H. B. (2024, 01 Ocak). “Yıl kitapları örmüyor, kitaplar örüyor yılı.” K24, https://www.k24kitap.org/kritik/yil-kitaplari-ormuyor-kitaplar-oruyor-yili-4436
[1]
Kahraman, H. B. (2024, 02 Şubat). Türkiye’de ‘kurulamayan müzelerin’ koşulları üstüne... K24, https://www.k24kitap.org/tartisma/turkiyede-kurulamayan-muzelerin-kosullari-ustune-4517
[1]
Kahraman, Hasan Bülent . "In search of a past memory: Istanbul and the politics of memory in Orhan Pamuk’s work". Texts, Contexts, Intertexts Studies in Honor of Orhan Pamuk. 151-186. Ergon, 2022.
[1]
Kalyoncu, H. (2021). 16.-19.yüzyıl dönemi sosyal yaşamında Osmanlı kadını ve Osmanlı topraklarında yaşamış sanatçıların eserlerine yansımaları. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 14-35, 1104-1128. doi:10.12981/mahder.944355
[1]
Karadağ, D. (2023). Gamification of design studio in the context of a user-centered design workshop. Interaction Design and Architecture(S), 56, 115-129. doi:10.55612/s-5002-056-006
[1]
Karadağ, D., Gülbahar, S. & Ozar, B. (2022). A case study on online design workshop experience: gamification and space. Journal Of Design Studio, 4(2), 51-63. doi:10.46474/jds.1151774
[1]
Koca, G. (2023). Earthquakes, sustainable settlements and traditional construction techniques. Journal of Design for Resilience in Architecture and Planning, 4(Özel Sayı), 117-140. doi:10.47818/DRArch.2023.v4si114
[1]
Koyunoğlu, A. B. & Gülersoy, N. Z. (2022). What fundamental indicators should be used to measure the change in the historic urban landscape approach?. ICONARP International Journal Of Architecture And Planning, 10(2), 596-613. doi:10.15320/ICONARP.2022.217
[1]
Molo, Ü. & Şeylan, S. (2023). Küresel iklim sorunları ve sanal gerçeklik anlatıları: 360 derece belgesel filmler üzerine bir değerlendirme. TRT Akademi, (17), 174-199. doi:10.37679/trta.1207395
[1]
Nas, S. & Kavut, İ. E.(2023). İç mimarlık eğitiminde sanal gerçeklik uygulamalarının önemi. Mimarlık ve Yaşam, 8(2), 285-298. doi:10.26835/my.1141445
[1]
Nas, S. (2022). Temel bina akustiği uzmanlık eğitimi önkoşullarının iç mimarlık bölümü üzerinden sorgulanması. Mimarlık ve Yaşam. 7(3), 889-900. doi:10.26835/my.1133109
[1]
Şaher, K., Bulunuz, M., Kelmendi, J. & Nas, S. (2023). Assessment of speech intelligibility during different teaching activities in classrooms with and without acoustic treatment. Applied Acoustics, 207, 1-18. doi:10.1016/j.apacoust.2023.109346
[1]
Şaher, K., Sezgin, H., Dümen, A. Ş., Nas, S., Kulak, S. & Özçetin, Z. (2023). Experiences from IYS 2020, public engagement and awareness activities in Turkey. Paper presnted at the Proceedings of Forum Acusticum, 5879-5880.
[1]
Şarlak, E. (2024). Deprem sonrası Hatay ve kültürel mirasın sürdürülebilirliği. T24 yıllık, 182-183.
[1]
Şarlak, E. (2024). Işık Üniversitesi'nin Sanat Vizyonu ve Prof. Dr. Eva Şarlak'ın Perspektifinden Toplumsal Dönüşümün Mimarları. Kreaktivist Dergisi, 7, 63-67.
[1]
Şarlak, E. A. (2022). Rum Architects and their Domed Greek Orthodox Churches that marked the change in the physical features of Istanbul. Palmet Dergisi, 1, 57-76.
[1]
Şeylan, S. (2021). Film okuryazarlığı: sosyolojik açıdan Kız Kardeşler’i okumak. Turkish Studies (Elektronik), 16(6), 1749-1761. doi:10.7827/TurkishStudies.52326
[1]
Şeylan, S. (2021). The journey of the "blackboard" in the context of education, war and immigration. Challenges Trends And Equal Opportunities In International Education And Science Practices, 184-197.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt