Toplam kayıt 82, listelenen: 24-43

      Künye Göre
      Ergen, İ. (2022). Sokak sanatının kurumsallaşması ve bağlamından koparılan yapıtın değişen doğası. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 12(3), 734-749. doi:10.7456/11203100/012 [1]
      Eşkinat, A. & Teker, S. (2023). Digital era for universities: soon or far. PressAcademia Procedia, 17(1), 46-52. doi:10.17261/Pressacademia.2023.1752 [1]
      Falcıoğlu, P. & Kurtoğlu, A. L. (2016). Yaratıcı sınıfın şehirlerde yaşam ve iş yeri tercihleri: İstanbul örneği. Research Journal of Business and Management, 3(1), 42-5. doi:10.17261/Pressacademia.2016116544 [1]
      Gülmez, T. Y. & Kıymetli Şen, İ. (2021). Muhasebe mesleğinde etiğin önemi ve muhasebe meslek mensubu adaylarının etik algılarının ölçülmesi üzerine İstanbul ilinde bir araştırma. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 0(16), 18-40. doi:10.20860/ijoses.959079 [1]
      Gümüş, G., Öztürk, İ. & Tekeş, B. (2020). Psikolojik semptomların trafikte heyecan arama ile ilişkisinin incelenmesi. Trafik ve Ulaşım Araştırmaları Dergisi, 3(2), 109-120. doi:10.38002/tuad.773877 [1]
      Günana, M. (2020). Alevi ve Bektaşi yazı-resim sanatında insan sureti. Turk Kulturu ve Haci Bektas Veli - Arastirma Dergisi, 95, 323-333. doi:10.34189/hbv.95.011 [1]
      Güner, B. & Şahiner, R. (2021). The other; multidimensionality as a cultural phenomenon in an artistic context. Journal of Arts, 4(1), 1-11. doi:10.31566/arts.4.1.01 [1]
      Güner, B. (2016). Jacques Derrida’nın yapısökümü kuramı ile ‘Love is Lost’ - bir müzik videosu çözümlemesi. Dilbilim, 1(29), 69-80. [1]
      Haşmet, M. K. & Ferman, A. M. (2020). Effects of industry 4.0 on marketing strategies, an application on Turkish automobile industry: a research among auto executives in Turkey. Journal of Business Economics and Finance, 9(3), 223-231. doi:10.17261/Pressacademia.2020.1298 [1]
      Hekim Bülbül, N. Z. (2021). Büyük veri çağında sistem estetiği. Felsefe Dünyası, 1(73), 420-435. [1]
      Işıkdemir Uluç, N. Ç. & Ferman, M. (2016). A comparative analysis of user insights for e-health development challenges in Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, Egypt and United Arab Emirates. Journal of Management Marketing and Logistics, 3(2), 176-189. doi:10.17261/Pressacademia.2016219945 [1]
      İlhan, D. O. & Ferman, A. M. (2019). An evaluation model based on sustainable development for the Istanbul shopping center market. Aurum Sosyal Bilimler Dergisi, 4(2), 129-154. [1]
      İlhan, D. O. (2020). Retail real estate and foreign direct investments in Turkey: a strategic exploratory analysis. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 15(60), 850-875. doi:10.19168/jyasar.733257 [1]
      İlhan, D. O. (2020). Türkiye alışveriş merkezi sektörü için alternatif kiralayan-kiracı değişkenleri: keşfedici bir araştırma. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 12(3), 27-38. [1]
      İnci İzmir, S. B., Korkmazlar, Ü. & Ercan, E. S. (2023). Eye movement desensitization and reprocessing therapy in adolescents with panic disorder: a twelve-week follow-up study. Clinical Child Psychology and Psychiatry. doi:10.1177/13591045231184757 [1]
      Kaptan, A. K. & Teker, S. (2019). Kamu Özel Sektör İşbirliği projeleri: Avrasya Tüneli. PressAcademia Procedia, 9(1), 253-256. doi:10.17261/Pressacademia.2019.1100 [1]
      Karaçay, R. & Güloğlu, B. (2022). Çocukluk çağı travmaları ve sağlıklı aile-ebeveynlik risk faktörlerinin i̇ncelenmesi. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 9(2), 327-351. doi:10.51725/etad.1159638 [1]
      Karadağ, A. & Akçinar, B. (2022). Babaların toplumsal cinsiyet rolleri ve çocuklarının uyumlu sosyal davranışı arasındaki ilişkide çocuk yetiştirme tutumunun rolü. Gelişim ve Psikoloji Dergisi, 3(6), 97-106. doi:10.51503/gpd.1092754 [1]
      kartal, M. T. (2019). Katılım bankacılığında danışma komiteleri: faizsiz bankacılık ilke ve standartlarına uyuma ilişkin tebliğ (tebliğ) üzerine bir inceleme. Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 2(2), 93-108. [1]
      Kaya, G. (2017). Evolving impact of the auction houses in Turkish contemporary art market. International Journal of Social Sciences and Education Research, 3(4), 1140-1146. doi:10.24289/ijsser.311562 [1]