Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre SFL - Makale Koleksiyonu | Yabancı Diller Okulu / School of Foreign Languages listeleme
DSpace@Işık
4- Yabancı Diller Okulu | School of Foreign Languages
SFL - Makale Koleksiyonu | Yabancı Diller Okulu / School of Foreign Languages
Künyeye göre SFL - Makale Koleksiyonu | Yabancı Diller Okulu / School of Foreign Languages listeleme
DSpace@Işık
4- Yabancı Diller Okulu | School of Foreign Languages
SFL - Makale Koleksiyonu | Yabancı Diller Okulu / School of Foreign Languages
Künyeye göre SFL - Makale Koleksiyonu | Yabancı Diller Okulu / School of Foreign Languages listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye SFL - Makale Koleksiyonu | Yabancı Diller Okulu / School of Foreign Languages için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-16
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Akman, Y. & Türkmen, H. G. (2021). A study on customer perceptions and attitudes towards digital coupons. Journal of Business Innovation and Governance, 4(2), 174-193. doi:10.54472/jobig.1034612
[1]
Bush, J. C. (2017). Moving forward with an eye on the past: A historical perspective of teacher research. IGI Global, 112-128. doi:10.4018/978-1-5225-1747-4.ch007
[1]
Çelikler Işıkal, B. (2024). Turkish L1 speakers’ use of the article in Spanish: an error analysis. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (Ö14), 1336-1349. doi:10.29000/rumelide.1456179
[1]
Edman, T. B. & Gözen, H. (2019). Orators in the realm of pandemonium playing God. Dokuz Eylül Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 6(2), 490-510.
[1]
Edman, T. B. & Gözen, H. (2021). God, man, and nature: life for reason and the reason behind the universe - a panentheistic approach to life of pi. Open Cultural Studies, 5(1), 161-168. doi:10.1515/culture-2020-0126
[1]
Edman, T. B. & Gözen, H. (2021). Nâmık Kemal and his utopian dream about freedom. Journal of English Language and Literature, 67(2), 213-238. doi:10.15794/jell.2021.67.2.001
[1]
Edman, T. B., Boynukara, H. & Gözen, H. (2021). The recurrence of an Indian dream, Magic Seeds. Folklor/Edebiyat, 27(2), 489-502. doi:10.22559/folklor.1616
[1]
Edman, T. B., Gözen, H. & Dzekem, L. (2021). The quest for cultural survival in Antony and Cleopatra. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 14(34), 763-778. doi:10.12981/mahder.859656
[1]
Edman, T. B., Gözen, H. & Kasimi, Y. (2021). VII: The ethics of science and the invisible man through social and cultural scripts and transactional analysis. Synergy I: Marginalisation, Discrimination, Isolation and Existence in Literature, 141-174.
[1]
Gözen, H., Edman, T. B., Karamalak, O., Arısoy, S. & Barutlu, U. (2021). Speculations on panentheism in literature, Sinless Sinners and Demonic Good Angels in Midnight’s Children and Lord of the flies. Yönetim, Ekonomi, Edebiyat, İslami ve Politik Bilimler Dergisi, 6(1), 169-196. doi:10.24013/jomelips.831621
[1]
Gray, R. (2021). Multimodality in the classroom presentation genre: Findings from a study of Turkish psychology undergraduate talks. System, 99, 1-16. doi:10.1016/j.system.2021.102522
[1]
Nalkesen, Y. & Özek, Y. (2011). The Effects of Vocabulary Strategy Training on Vocabulary Learning and Autonomy: A Case Study of Turkish EFL Students. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 1(2), 163-170.
[1]
Staub, D. F. (2017). Developing andsSustaining outcomes assessment in english as a foreign language programs. Revisiting Efl Assessment: Critical Perspectives, 69-84. doi:10.1007/978-3-319-32601-6_5
[1]
Staub, D. F. (2017). Quality Assurance and Foreign Language Programme Evaluation. Evaluation In Foreign Language Education In The Middle East And North Africa, 273-292. doi:10.1007/978-3-319-43234-2_16
[1]
Şakar, A. (2015). Exploring the relationship between annotation use of EFL learners and their learning styles. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi, 24(1), 33-45.
[1]
Türkmen, H. G. (2021). Systematizing the dialogue between translation studies and business studies: an interdisciplinary approach. transLogos Translation Studies Journal, 4(1), 81-99. doi:10.29228/transLogos.32
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt