Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞakar, Asımen_US
dc.date.accessioned2023-01-19T03:38:50Z
dc.date.available2023-01-19T03:38:50Z
dc.date.issued2015-09-02
dc.identifier.citationŞakar, A. (2015). Exploring the relationship between annotation use of EFL learners and their learning styles. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi, 24(1), 33-45.en_US
dc.identifier.issn2822-5600en_US
dc.identifier.issn2822-5597en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/5256
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/buje/issue/3823/51417
dc.description.abstractThis study explores the relationship between (perceptual and cognitive) learning styles and the use of hypermedia annotations by intermediate EFL learners while reading a hypermedia text. The participants were 44 EFL adult learners studying English for academic purposes. Data were collected through a software tracking tool, a learning styles survey and interviews. Results did not indicate a significant relationship, suggesting that learners with different learning styles had similar patterns in using hypermedia annotations, which in turn suggests that hypermedia environments can accommodate for various learning styles.en_US
dc.description.abstractBu çalışma, orta seviyede İngilizce bilgisi olan öğrencilerin, hipermedya destekli metinleri okurken hipermedya türü ek açıklamaları kullanımlarıyla, (algısal ve bilişsel) öğrenme biçemleri arasındaki ilişkiyi araştırmaktır. Deneylere, akademik amaçlı İngilizce öğrenen 44 yetişkin öğrenci katılmıştır. Verilerin toplanmasında özel bir izleme programı, öğrenme biçemleri anketi ve mülakatlar kullanılmıştır. Araştırma sonuçları, anlamlı bir ilişki ortaya çıkarmamıştır. Bu da ortaya koymaktadır ki, farklı öğrenme biçemlerine sahip öğrenciler, hipermedya ek açıklamalarını kullanmada benzer modeller oluşturmaktadırlar. Sonuç olarak söylenebilir ki, hipermedya ortamları farklı türde öğrenme biçemlerine uygunluk göstermektedir.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherBoğaziçi Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofBoğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHypermediaen_US
dc.subjectLearning styleen_US
dc.subjectAnnotation useen_US
dc.subjectHipermedyaen_US
dc.subjectÖğrenme biçemlerien_US
dc.subjectEk açıklama kullanımen_US
dc.titleExploring the relationship between annotation use of EFL learners and their learning stylesen_US
dc.title.alternativeİngilizce öğrenenlerin ek açıklama kullanımıyla öğrenme biçemleri arasındaki ilişkien_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.versionPublisher's Versionen_US
dc.departmentIşık Üniversitesi, Yabancı Diller Okuluen_US
dc.departmentIşık University, School of Foreign Languagesen_US
dc.authorid0000-0001-7904-701X
dc.authorid0000-0001-7904-701Xen_US
dc.identifier.volume24
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage33
dc.identifier.endpage45
dc.peerreviewedYesen_US
dc.publicationstatusPublisheden_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorŞakar, Asımen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster