Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sosyal medya kullanımının mekân tasarımına etkisi
(Işık Üniversitesi, 2021-06-16)
Tüketim kültürünün temelini oluşturan kavramlardan biri iletişimdir. Bireylerin özgürce iletişime geçebildiği sosyal medya uygulamalarının gelişimiyle birlikte, mekân tasarım algısında psikolojik, fizyolojik, ekonomik ve ...
Otel yapılarında doğal taş bozulmalarına ilişkin bulguların örnekler üzerinden irdelenmesi ve analizi
(Işık Üniversitesi, 2021-09-01)
Günümüzde otellerin tasarımı ve bu tasarımın oluşturduğu atmosfer, otellerin konaklama harici tercih edilen mekanlar olmasına sebep olan etmenlerdendir. Mekan kavramı ise duyular ile deneyimlenmekte ve bu duyuların harekete ...
Marka arketipleri bağlamında mekân tasarımı: hazır giyim mağazaları
(Işık Üniversitesi, 2021-02-02)
Farklı alanların kesişme noktalarında yapılan bu tez çalışmasında marka kavramları, marka kimliği, marka arketipleri ve mekânsal tasarım ilişkileri çalışma kapsamında ele alınmış ve kimlik temsili bağlamında incelenmiştir. ...