Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8

      Künye Göre
      Aslan, E., Ertürk, D. Z. & Ertürk, S. (2015). Referential interpretation of vernacular heritage in recent architectural design. Fabbrica della Conoscenza, 56, 104-113. [1]
      Çubukçu, E. (2021). İstanbul’daki yüksek binalarda çatı ve teras bahçelerinin tasarım yaklaşımları ve kullanıcı açısından değerlendirilmesi. Anadolu Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi, 11(2), 368-383. doi:10.20488/sanattasarim.1048705 [1]
      Ekşi, M. & Uzun, A. (2019). Yeşil çatı sistemlerinde yetiştirme ortamı derinliğinin yüzeysel akışa olan etkileri. Peyzaj Araştırmaları ve Uygulamaları Dergisi, 1(2), 16-23. [1]
      Gülbahar, S. & Cordan, Ö. (2021). Effects of educational policies on design of inclusive schools: SERÇEV case. Springer Series in Design and Innovation, 13, 53-63. doi:10.1007/978-3-030-65060-5_4 [1]
      Karadağ, D. & Tüker, Ç. (2022). A proposal for a computational design and ecology based approach to architectural design studio. International Journal of Technology and Design Education, 32(1), 507-532. doi:10.1007/s10798-020-09594-x [1]
      Kavut, İ. E. & Savaş, B. (2021). Fantastik film mekân ve müziklerinin eş zamanlı değerlendirilmesi: Edward scissorhands (makaseller) örneği. Sanat ve Tasarım Dergisi, 27, 357-377. [1]
      Makakli, E. S., & Özker, S. (2016). Basic design in architectural education in Turkey. SHS Web of Conferences, 26,1-7. doi:10.1051/shsconf/20162601053 [1]
      Özker, S., & Makakli, E. S. (2016). In the context of interior architecture departments in turkey; design studio (project) education. SHS Web of Conferences, 26, 1-8. doi:10.1051/shsconf/20162601023 [1]