Toplam kayıt 19, listelenen: 1-19

      Künye Göre
      Akerson, C. (2022). Alter ego ve personanın sanatsal faaliyetteki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çetin, Y. (2022). 20.yy sonrası Avrupa-Amerika ve Türkiye’de yönetmen odaklı avangart tiyatronun postdramatik örnekler üzerinden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Demet, E. (2022). Solution of inverse source problem in thermoacoustic imaging. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erbay Erşen, M. (2023). Öz düzenleyici model kapsamında transdiagnostik yapıların hipertansiyon ve diyabet hastalarında değerlendirilmesi: başa çıkma ve duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ergen, İ. (2022). Yeraltı sanatının kurumsallaşması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Erkoç, T. (2023). Object recognition with competitive convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Eşkinat, A. (2023). Future in higher education: digital university. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Görgün, O. (2022). English to Turkish machine translation using synchronous grammars. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Güven, G. (2021). Fingertip electrocardiogram and speech signal based biometric recognition system. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kazancı, D. (2023). Çocukluk çağı travmaları ile narsisizm ilişkisinde bireysel özellikler: aleksitimi ve beden algısının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Koçyiğit Ocak, B. (2023). Çocukluk çağı olumsuz yaşantıları ve bağlanma stilleri ile ağrı duyarlılığı ilişkisi: reddedilme duyarlılığı ve sürekli kaygının aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Konukcu, İ. (2024). Türk resim sanatındaki ekspresyonist yaklaşımların nedenselliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kılıç, B. S. S. P. (2024). Beliren yetişkinlikte depresyon, intihar olasılığı ve çocukluk çağı travmaları arasındaki ilişki: psikolojik acı ve koruyucu faktörlerin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Taymaz, D. (2023). Soyut ı̇mge ve yapısalcılık ikilemi “Arı” soyut sanat miti. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tuna, Ö. F. (2022). Using uncertainty metrics in adversarial machine learning as an attack and defense tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Uzunoğlu Azman, G. (2023). Travmatik yaşantıların obsesif kompulsif bozukluk ve dikkat eksikliği hiperaktive bozukluğu ile ilişkinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yelkencioğlu, İ. (2022). Improving employee coping capabilities amid pandemic-induced remote working conditions via the application of MBSR (Mindfulness-based stress reduction) training. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yola Çetin, İ. (2023). Kişilerarası döngüsel modelin ebeveynleşme ve evlilik uyumu arasındaki ilişkide aracı etkisinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yücel, E. (2023). İnsan ve makinede sanat içgüdüsü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]