Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Doktora / Doctoral Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Doktora / Doctoral Programs
Künyeye göre Doktora / Doctoral Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Doktora / Doctoral Programs
Künyeye göre Doktora / Doctoral Programs listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Doktora / Doctoral Programs için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-19
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Akerson, C. (2022). Alter ego ve personanın sanatsal faaliyetteki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çetin, Y. (2022). 20.yy sonrası Avrupa-Amerika ve Türkiye’de yönetmen odaklı avangart tiyatronun postdramatik örnekler üzerinden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Demet, E. (2022). Solution of inverse source problem in thermoacoustic imaging. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erbay Erşen, M. (2023). Öz düzenleyici model kapsamında transdiagnostik yapıların hipertansiyon ve diyabet hastalarında değerlendirilmesi: başa çıkma ve duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ergen, İ. (2022). Yeraltı sanatının kurumsallaşması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Erkoç, T. (2023). Object recognition with competitive convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Eşkinat, A. (2023). Future in higher education: digital university. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Görgün, O. (2022). English to Turkish machine translation using synchronous grammars. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Güven, G. (2021). Fingertip electrocardiogram and speech signal based biometric recognition system. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kazancı, D. (2023). Çocukluk çağı travmaları ile narsisizm ilişkisinde bireysel özellikler: aleksitimi ve beden algısının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Koçyiğit Ocak, B. (2023). Çocukluk çağı olumsuz yaşantıları ve bağlanma stilleri ile ağrı duyarlılığı ilişkisi: reddedilme duyarlılığı ve sürekli kaygının aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Konukcu, İ. (2024). Türk resim sanatındaki ekspresyonist yaklaşımların nedenselliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kılıç, B. S. S. P. (2024). Beliren yetişkinlikte depresyon, intihar olasılığı ve çocukluk çağı travmaları arasındaki ilişki: psikolojik acı ve koruyucu faktörlerin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Taymaz, D. (2023). Soyut ı̇mge ve yapısalcılık ikilemi “Arı” soyut sanat miti. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Tuna, Ö. F. (2022). Using uncertainty metrics in adversarial machine learning as an attack and defense tool. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Uzunoğlu Azman, G. (2023). Travmatik yaşantıların obsesif kompulsif bozukluk ve dikkat eksikliği hiperaktive bozukluğu ile ilişkinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yelkencioğlu, İ. (2022). Improving employee coping capabilities amid pandemic-induced remote working conditions via the application of MBSR (Mindfulness-based stress reduction) training. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yola Çetin, İ. (2023). Kişilerarası döngüsel modelin ebeveynleşme ve evlilik uyumu arasındaki ilişkide aracı etkisinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Yücel, E. (2023). İnsan ve makinede sanat içgüdüsü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt