Toplam kayıt 17, listelenen: 10-17

      Künye Göre
      Kamoun, M. (2022). The impact of knowledge management and total quality management on staff efficiency and on the performance of the company. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mirzayeva, L. (2022). Digital marketing during the Covid-19 pandemic: a field study in the education sector. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mustafaoglu, A. (2022). Imlementing digital transformation strategy the case of a local Turkish bank. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tezel, M. S. (2023). Herzberg’s Two-Factor Theory, and knowledge workers’ motivation and job satisfaction: a study on academicians at foundation universities. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Tosun, Y. E. (2022). Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Younas, S. (2022). Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yılmaz, G. (2022). The effect of politics on international business a descriptive research of Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Zülfükar, C. (2021). Transformation in consumption behavior and payment preferences of consumers (in different generations) with Covid-19 pandemic. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]