Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Çalışan kadınların motivasyonlarının cam tavan sendromu üzerinden incelenmesi: bankacılık sektörü örneği
(Işık Üniversitesi, 2022-06-14)
Tezin amacı; iş dünyasında bireysel ve çevresel baskılar ile eşitsizlikler sonucunda ortaya çıkan cam tavan sendromunu ele alarak, kadın çalışanların şirketlerde ilerlerken karşılaştıkları engellere çözüm üretmektir. Bu ...
Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-07)
Bilgi ve teknoloji çağı olarak adlandırılan 21. yüzyıl, pek çok alanda gelişim ve değişim yaratmıştır. Özellikle yönetim alanını etkisi altına almış ve firmaların uyguladıkları pazarlama stratejilerinde yeniçağa uygun ...
Kur riskinden korunma araçları: veri analizi uygulaması
(Işık Üniversitesi, 2023-11-03)
Döviz kurunda yaşanan dalgalanmalar yabancı para cinsinden vadeli işlem gerçekleştiren şirketleri kur riskine maruz bırakmaktadır. Kur riski işletmeleri uluslararası ödemeler dengesi, sermaye ve kredi akımları, yabancı ...
Marka değerinin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Türkiye pazarında bir uygulama
(Işık Üniversitesi, 2023-04-25)
Müşteriler, satın alma kararı vermeden önce pek çok aşamada kararlarını sorgulamakta ve değiştirme eğilimi içindedirler. Marka yönetimi, bu sebeple firmaların ciddiyetle ele almaları gerektiği bir konudur. Tüketicilerin ...