Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-07)
Bilgi ve teknoloji çağı olarak adlandırılan 21. yüzyıl, pek çok alanda gelişim ve değişim yaratmıştır. Özellikle yönetim alanını etkisi altına almış ve firmaların uyguladıkları pazarlama stratejilerinde yeniçağa uygun ...
Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior
(Işık Üniversitesi, 2022-06-21)
The use of social media is essential for the business organizations. Technology has made it easier for the customers to target the right and potential customer in an efficient manner. Business organization use social media ...
Digital marketing during the Covid-19 pandemic: a field study in the education sector
(Işık Üniversitesi, 2022-06-14)
Using the interactivity theory of marketing, the major goal of this research was to look into the effects of digital marketing elements (trendiness, interactivity, and attractiveness) on the performance of higher education ...