Toplam kayıt 4111, listelenen: 3419-3438

      Künye Göre
      Şerifsoy, A. & Ferman, M. (2019). Localization based dynamics in the renewable energy sector. Journal of Management Marketing and Logistics, 6(2), 95-102. doi:10.17261/Pressacademia.2019.1037 [1]
      Şerifsoy, A. & Teker, S. (2020). Adaptation of the businesses not to fall behind in the new normal period. PressAcademia Procedia, 11(1), 163-167. doi:10.17261/Pressacademia.2020.1260 [1]
      Şerifsoy, A. (2019). An exploratory study on the dynamics of localization of renewable energy industry among the managers of a leading company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şerifsoy, A. (2019). Localization based dynamics in the renewable energy sector. PressAcademia Procedia, 9(1), 95-99. doi:10.17261/Pressacademia.2019.1074 [1]
      Şerifsoy, A. (2021). Covid 19 effect on the transformation of marketing. PressAcademia Procedia, 13(1), 31-35. doi:10.17261/Pressacademia.2021.1418 [1]
      Şerifsoy, A. (2021). The future of sales: social selling. PressAcademia, 13(1), 6-11. doi:10.17261/Pressacademia.2021.1413 [1]
      Şeylan, S. (2017). Armenian identity in the Turkish and American documentaries through images. Paper presented at the 7th International Conference on Literature, Humanities, Fashion and Hospitality Management (LHFHM-17), 87-91. doi:10.17758/EIRAI.DIRH1017011 [1]
      Şeylan, S. (2018). Avrupa Birliği ülkelerinde medya okuryazarlığına yönelik güncel eğilimler. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11(4), 333-348. [1]
      Şeylan, S. (2020). Belgeselden drama-belgesele gerçeğin yolculuğu: “Rise of Empires: Ottoman”. paper presented at the Proceedings of IBAD-2020 – 5th International Scientific Research E-Congress, 1-12. [1]
      Şeylan, S. (2021). Film okuryazarlığı: sosyolojik açıdan Kız Kardeşler’i okumak. Turkish Studies (Elektronik), 16(6), 1749-1761. doi:10.7827/TurkishStudies.52326 [1]
      Şeylan, S. (2021). Gerçeklik, temsil ve yabancılaşma bağlamında Covid-19 pandemisinin televizyon dizilerindeki görünümü. New Era International Journal Of Interdisciplinary Social Researches, 6(9), 134-144. [1]
      Şeylan, S. (2021). The journey of the "blackboard" in the context of education, war and immigration. Challenges Trends And Equal Opportunities In International Education And Science Practices, 184-197. [1]
      Şeylan, S. (2022). Kültürel kimlik bağlamında “Kapı”da Süryani ve Türk olmak. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 15(40), 1197-1212. doi:10.12981/mahder.1190094 [1]
      Şeylan, S. (2022). Toplumsal algıyı yönlendirme stratejisi olarak dezenformasyon ve mezenformasyon. Research in Social Sciences, 126-137. [1]
      Şeylan, S. (2023). Aksanlı Sinemada Yersiz Yurtsuzlar: Küçük Filistin (Kuşatma Günlüğü) (2021). IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 14, 291-303. doi:10.21733/ibad.1253799 [1]
      Şeylan, S. (2023). Belgeselde mekân ve hafıza: Masumiyet belgeseli üzerine bir değerlendirme. Konya Sanat, 6, 287-299. doi:10.51118/konsan.2023.38 [1]
      Şeylan, S. (2023). Dijital ikiz teknolojisinin sinemaya yansımaları ve etik sorunlar. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 16(43), 1450-1468. doi:10.12981/mahder.1339092 [1]
      Şeylan, S., (Ed.), (2023), Dijitalleşme bağlamında Türk Sinemasında yeni eğilimler, 1. Baskı, Eğitim Yayınevi, İstanbul. [1]
      Şeylan, Seher. “The counter hegemony area of past extended to present on the axis of the memory: documentary film”. Language, Culture, Art and Politics in the Changing World. ed. Muhlise Coşgun Ögeyik ve Kutay Uzun. 113-123. Konya: Nüve Kültür Merkezi, 2021. [1]
      Şimşek, B. (2021). Üniversite öğrencilerinde bağlanma stilleri ve aleksitiminin, sosyal medya kullanımı üzerindeki yordayıcı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]