Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sosyal medya kullanımının mekân tasarımına etkisi
(Işık Üniversitesi, 2021-06-16)
Tüketim kültürünün temelini oluşturan kavramlardan biri iletişimdir. Bireylerin özgürce iletişime geçebildiği sosyal medya uygulamalarının gelişimiyle birlikte, mekân tasarım algısında psikolojik, fizyolojik, ekonomik ve ...
Erken Cumhuriyet döneminden günümüze tüketim bağlamında moda kavramının mekâna yansıması
(Işık Üniversitesi, 2022-06-13)
Toplumların modernleşme dönüşümünde siyasi, ekonomik ve teknolojik politikalar etken olmuştur. Türk toplumunun oluşumunda özellikle 1923 ve 1950’li yıllarda bilim ve teknoloji destekli sosyo-ekonomik ve kültürel kalkınma ...