Toplam kayıt 330, listelenen: 193-212

      Künye Göre
      Lipset, Seymour Martin. "Robert Michels, demokrasi ve oligarşinin tunç kanunu". Trc. Toker Dereli. Çalışma ve Toplum, 4(19), 2008: 11-38. [1]
      Lowndes, V. & Karakaya Polat, R. (2022). How do local actors interpret, enact and contest policy? An analysis of local government responses to meeting the needs of Syrian refugees in Turkey. Local Government Studies, 48(3), 555-569. doi:10.1080/03003930.2020.1825386 [1]
      Mehmetçik, H. (2014). A new way of conducting war: Cyberwar, is that real? () doi:10.1007/978-3-642-37481-4_8 [1]
      Mehmetçik, H. (2015). 21. Yüzyıl için Caydırıcılık: Teori ve Pratikte Neler Değişti?. Güvenlik Stratejileri Dergisi, 11(22), 31-59. [1]
      Mehmetçik, H., (2014). Türkiye'de Uluslararası ilişkiler çalışmaları ve neden Batılı olmayan bir uluslararası ilişkiler teorisi yok? sorusuna cevap aramak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 0(50), 243-258. [1]
      Miran, B. & Akgüngör, E. S. (2005). The effect of mad cow (BSE) scare on beef demand and sales loss: The case of izmir. Turkish Journal of Veterinary and Animal Sciences, 29(2), 225-231. [1]
      Nasır, S. & Bal, E. (2016). Sales Promotional Strategies and Buying Behavior in an Emerging Market at the Post Recession Period. Paper presented at the, 239-262. doi:10.4018/978-1-5225-0282-1.ch011 [1]
      Oğuz, A. B., Soykut Sarıca, Y. P. & Taşbaşı, A. (2020). Municipal Economic Enterprises vs. State Economic Enterprises: a new arena for employment patronage?. Çalışma ve Toplum, 3(66), 1611-1631. [1]
      Omay, T., Hasanov, M., Yüksel, A. & Yüksel, A. (2016). A note on the examination of the fisher hypothesis by using panel co-integration tests with break. Romanian Journal of Economic Forecasting, 19(2), 13-26. [1]
      Ozansoy Çadırcı, T. & Sağkaya Güngör, A. (2016). Love my selfie: Selfies in managing impressions on social networks. Journal of Marketing Communications, 25(3), 268-287. doi:10.1080/13527266.2016.1249390 [1]
      Ozansoy Çadırcı,T., & Sağkaya Güngör, A. (2015). Electronic word-of- mouth communication in online social networks: The motivational antecedents of electronic word-of-mouth (eWOM) engagement in online social networks, 77-102. doi:10.4018/978-1-4666-9449-1.ch005 [1]
      Ödül Celep. 2009. Aşırı Sağ ve Demokrasi. İstanbul: TASAM Yayınları. [1]
      Ödül Celep. 2009. Extreme Right-wing Parties and Democracy: The Effects of Extreme Rightwing Parties on the Politics of Consolidated Democracies. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing. [1]
      Ödül Celep. Forthcoming. ‘The Turkey-ification of Turkey’s Kurdish Left’ (edited book chapter) [1]
      Ödül, C. (2020). The repeat municipal elections of Istanbul, 2019: a new beginning for Istanbul and democracy in Turkey. Ulusaldan Küresele : Popülizm, Demokrasi, Güvenlik Konferansı. (s.15-24). İstanbul: Işık Üniversitesi Yayınları. [1]
      Özbay, C., Erol Jamieson, M., Bağcı, Ç. & Özkaplan, N. (2023). Secular but conservative? youth, gender, and intimacy in Turkey. Turkish Studies, 24(1), 29-50. doi:10.1080/14683849.2022.2085095 [1]
      Özçelik, G. & Ferman, A. M. (2006). Competency approach to human resources management: Outcomes and contributions in a turkish cultural context. Human Resource Development Review, 5(1), 72-91. doi:10.1177/1534484305284602 [1]
      Özekan, D. (2020). Closing the loops: Business model approaches for circular economy. Turkey's Economy from different perspectives after 1980: The past, present and the future, 77-95. [1]
      Özer, M. & Teker, S. (2022). Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) genel bakış ve Vergi Usul Kanunu (VUK) ile UFRS arasındaki uygulama farklılıkları. PressAcademia Procedia, 15(1), 97-103. doi:10.17261/Pressacademia.2022.1585 [1]
      Özkaplan, N. (2015). Hizmet sektöründe duygusal emek ve toplumsal cinsiyet. TTB Mesleki Sağlık ve Güvenlik Dergisi, 15(56), 15-21. [1]