• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Işık
  • 1- Fakülteler | Faculties
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • Search
  •   DSpace@Işık
  • 1- Fakülteler | Faculties
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Comparing the effect of two-dimensional display and three-dimensional try on technologies on the consideration set formation and final choice on the websites 

Sağkaya Güngör, Ayşegül; Ozansoy Çadırcı, Tuğçe (Atatürk Üniversitesi, 2018)
The conceptualization of virtual three-dimensional experiences has emerged lately because advancements in the technology have led to immersive experiences in virtual environments. This new technology enables users to get ...
Thumbnail

Çevrimiçi satın almalarda tüketicinin risk algısı: iki boyutlu ürün görüntüleme ve artırılmış gerçeklik (üç boyutlu ürün görüntüleme) uygulamalarına ilişkin bir karşılaştırma 

Ozansoy Çadırcı, Tuğçe; Sağkaya Güngör, Ayşegül (Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Her satın alma koşulunda olduğu gibi çevrimiçi satın almalarda da tüketici satın alma kararını verme aşamasında belirli seviyede risk ile karşı karşıya kalmaktadır. Çevrimiçi satın almalarda tüketicilerin ürün bilgisini ...
Thumbnail

Impact of involvement and cognitive load on affective responses to advergames and in-game advertising 

Sağkaya Güngör, Ayşegül; Ozansoy Çadırcı, Tuğçe (Yıldız Teknik Üniversitesi, 2016-11-30)
It has been long known that there are different ways of communicating promotional messages with branded entertainments. Among all, the two of them are notable; communicating the message through advergames and integrating ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeIşık AuthorCitationThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeIşık AuthorCitation

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Ozansoy Çadırcı, Tuğçe (3)
Sağkaya Güngör, Ayşegül (3)SubjectAugmented reality (2)2-boyutlu ürün görüntüleme (1)2-D display technology (1)2-D ürün görüntüleme teknolojisi (1)2D product visualization (1)... View MorePublication Typearticle (3)Languageeng (2)tur (1)Publication Category
Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (3)
Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (3)Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States (1)Date Issued2018 (2)2016 (1)Full Text StatusWith Full Text (3)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Işık University || OAI-PMH ||

Işık University Library, Şile, İstanbul, Turkey
If you find any errors in content please report us

Creative Commons License
Işık University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Işık:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.