Toplam kayıt 399, listelenen: 293-312

      Künye Göre
      Sadıç, A. (2019). Innovative project management: A case study in electronics industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sağat, B. (2017). Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan ergenlerde görülen internet bağımlılığının benlik algısı ve benlik saygısı üzerine etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sağlam, O. (2019). Ofis tasarımında çevresel faktörler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sağlamer, S., (2003). Importance of packaging as a marketing tool and two examples from soft-drinks industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sakallı, M. (2019). Çağdaş sanatta beden kullanımı olarak çirkinin estetiği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sakmanlı, A. (2021). Geç ergenlik döneminde olumsuz değerlendirilme korkuları ve yeme tutumları arasındaki ilişkide mükemmeliyetçiliğin aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Salihoğlu, H. N. (2021). Başa çıkma tutumları, belirsizliğe tahammülsüzlük ve psikolojik belirtiler arasındaki ilişki: Covid-19 sürecine özgü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sarıçamlık, E. (2021). Çocukluk çağı travması ile psikolojik belirtiler arasındaki ilişkide bilişsel duygu düzenleme stratejilerinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sekban, B. (2019). Pilotlarda iş güvencesizliği algısı ile psikolojik sağlamlık arasındaki ilişkide sürekli kaygının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sepin, S. (2019). Çağdaş sanatta mekan ve aura: Papa Francesco'nun desteklediği etkinliklerde kutsallık ve dünyevilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sertkan, A. (2012). Resim sanatında görsel algılama biçimleri açısından dinamizm. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Seval, Ş. (2017). Anadolu kültüründe simge, anlam ve sağaltım boyutlarıyla “dövme”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sevinç, P. (2021). Çocukluk çağı travmaları ve affetmenin evlilik uyumu ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sezgin, D. (2017). Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarım açısından incelenmesi ve uygulama önerisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soykut Sarıca, Y. P. (2002). Relations of 1994 and 2000 crises and their effects in Turkish capital markets. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soylu, A. (2018). Muhasebe meslek etiği ve muhasebe ve denetim meslek mensuplarının etik algısı üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soysaltürk, D. (2020). Kadınlarda kendini nesneleştirme ve kendini susturmanın dissosiyatif yaşantılarla ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Söğüt, E.F. (2019). Geleneksel ve bilgisayar destekli anlatım yöntemlerinin iç mimarı sunuma etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Sönmezgil, C.A. (2018). Mesleki tükenmişliğin psikopatoloji, inanç ve kontrol odağı yönünden değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Suci, M. (2014). 2000-2012 yerli dizilerin 1960-1990 Türk sinemasındaki örnekleriyle karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]