Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzekan, Damlaen_US
dc.contributor.authorYounas, Sikandaren_US
dc.contributor.otherIşık Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yöneticiler için İşletme Yönetimi Yüksek Lisans Programıen_US
dc.date.accessioned2022-09-22T12:38:02Z
dc.date.available2022-09-22T12:38:02Z
dc.date.issued2022-06-21
dc.identifier.citationYounas, S. (2022). Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/4879
dc.descriptionText in English ; Abstract: English and Turkishen_US
dc.descriptionIncludes bibliographical references (leaves 57-71)en_US
dc.descriptionxi, 73 leavesen_US
dc.description.abstractThe use of social media is essential for the business organizations. Technology has made it easier for the customers to target the right and potential customer in an efficient manner. Business organization use social media to market their products and services by using different social media platforms. Generally, customer grabs information from different sources before making a purchase decision. The information extracted by customer from different sources allows a customer to take the right decision. A sample of 201 customers were taken through random sampling technique. The result of the study concludes that marketing through different social media platforms shapes the behavior of the customer.en_US
dc.description.abstractPazarlamanın etkileşim teorisini kullanarak, bu araştırmanın temel amacı, çevrimiçi güvenin düzenleyici işlevi aracılığıyla dijital pazarlama öğelerinin (trendlilik, etkileşim ve çekicilik) yükseköğretim kurumlarının performansı üzerindeki etkilerini incelemekti. Bu araştırmada dikkate alınan dijital pazarlamanın özellikleri, hizmetlerdeki eğilimler, dijital pazarlama etkileşimi ve reklama yönelik tutumdur. Eposta ve kendi kendine uygulanan bir anket kullanılarak, bu keşif araştırması için veriler toplandı. Ankete Azerbaycan üniversitelerinden toplam 360 öğrenci katıldı. Veri analizi için SPSS 25 ve Smart PLS 3 kullanıldı. Araştırmaya göre, öğrencilerin yükseköğretim kurumlarındaki performansı, güncel akımlara uygun ve katılımcı dijital pazarlama kullandıklarında artmaktadır. Üniversitelerdeki akademik başarının, öğrenciler ilgi çekici dijital pazarlama kampanyalarına maruz kaldıklarında önemli ölçüde arttığı gösterilmiştir. Bu arada, üniversite performansı ile internet güveni arasındaki bağlantı büyük ölçüde yönetilmektedir. Yetkilendirme ile müşteriler, bilgi akışını düzenleme ve aldıkları iletişimleri özelleştirme olanağına sahiptir. Öte yandan yöneticiler, ortak yaratıcı projelerden büyük ölçüde yararlanır. Bununla birlikte, tüketici iletişimi rahatsız edici buluyorsa, çabalar boşunadır.en_US
dc.description.tableofcontentsINTRODUCTIONen_US
dc.description.tableofcontentsResearch Backgrounden_US
dc.description.tableofcontentsPurpose of this Researchen_US
dc.description.tableofcontentsResearch Objectiveen_US
dc.description.tableofcontentsResearch Questionsen_US
dc.description.tableofcontentsSignificance of the studyen_US
dc.description.tableofcontentsTheoretical frameworken_US
dc.description.tableofcontentsResearch Hypothesesen_US
dc.description.tableofcontentsLITERATURE REVIEWen_US
dc.description.tableofcontentsSocial media marketingen_US
dc.description.tableofcontentsProducten_US
dc.description.tableofcontentsPriceen_US
dc.description.tableofcontentsPlaceen_US
dc.description.tableofcontentsPromotionen_US
dc.description.tableofcontentsInteractivityen_US
dc.description.tableofcontentsEase of Buyingen_US
dc.description.tableofcontentsCustomer buying behavioren_US
dc.description.tableofcontentsCustomer buying behavior Model shapesen_US
dc.description.tableofcontentsEKB modelen_US
dc.description.tableofcontentsHoward Sheth Modelen_US
dc.description.tableofcontentsFactors of consumer buying behavioren_US
dc.description.tableofcontentsGenderen_US
dc.description.tableofcontentsAgeen_US
dc.description.tableofcontentsMarital statusen_US
dc.description.tableofcontentsPsychographicen_US
dc.description.tableofcontentsElectronic word of mouthen_US
dc.description.tableofcontentsRESEARCH METHODOLOGYen_US
dc.description.tableofcontentsResearch Designen_US
dc.description.tableofcontentsResearch Procedureen_US
dc.description.tableofcontentsSamplingen_US
dc.description.tableofcontentsSample characteristicsen_US
dc.description.tableofcontentsAgeen_US
dc.description.tableofcontentsGenderen_US
dc.description.tableofcontentsEducationen_US
dc.description.tableofcontentsExperienceen_US
dc.description.tableofcontentsUnit of Analysisen_US
dc.description.tableofcontentsData collection procedureen_US
dc.description.tableofcontentsStudy selectionen_US
dc.description.tableofcontentsData Analysisen_US
dc.description.tableofcontentsInstrumentationen_US
dc.description.tableofcontentsData Analysisen_US
dc.description.tableofcontentsStatistical Toolsen_US
dc.description.tableofcontentsRegression and Correlationen_US
dc.description.tableofcontentsReliability Analysisen_US
dc.description.tableofcontentsEthical considerationsen_US
dc.description.tableofcontentsLimitationsen_US
dc.description.tableofcontentsRESULT AND ANALYSISen_US
dc.description.tableofcontentsDemographic Profilesen_US
dc.description.tableofcontentsReliability and validityen_US
dc.description.tableofcontentsRegression Analysisen_US
dc.description.tableofcontentsCorrelation Analysisen_US
dc.description.tableofcontentsDISCUSSION AND CONCLUSIONen_US
dc.description.tableofcontentsQuestionnaireen_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherIşık Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectInteractivityen_US
dc.subjectE-WOMen_US
dc.subjectEase of buyingen_US
dc.subjectPurchase behavioren_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectHotel industryen_US
dc.subjectEtkileşimen_US
dc.subjectSatın alma kolaylığıen_US
dc.subjectSatın alma davranışıen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectOtel endüstrisien_US
dc.subject.lccHF5414 .Y68 2022
dc.subject.lcshSocial marketing.en_US
dc.subject.lcshSocial media -- Marketing.en_US
dc.subject.lcshConsumer behavior.en_US
dc.titleImpact of social media marketing tools on consumer buying behavioren_US
dc.title.alternativeSosyal medya pazarlama araçlarının tüketici satın alma davranışlarına etkisien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentIşık Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yöneticiler için İşletme Yönetimi Yüksek Lisans Programıen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-3007-3246
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorYounas, Sikandaren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess