Toplam kayıt 82, listelenen: 15-34

      Künye Göre
      Coşkun, E. & Ferman, A. M. (2021). Factors encouraging and hindering a wider acceptance and more frequent utilization of mobile payment systems: an empirical study among mobile phone subscribers in Turkey. 8(3), 164-183. doi:10.17261/Pressacademia.2021.1455 [1]
      Çetin, Y. (2022). Avangart sanat ve avangart olanın işlevi; Moskova Sanat Tiyatrosu örneği. Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(1), 299-313. doi:10.30692/sisad.1056957 [1]
      Dalloul, A. H., Miramirkhani, F. & Kouhalvandi, L. (2023). A review of recent innovations in remote health monitoring. Micromachines, 14(12), 1-22. doi:10.3390/mi14122157 [1]
      Demir, G. & Teker, S. (2019). İflas erteleme ve konkordato. PressAcademia Procedia, 9(1), 278-284. doi:10.17261/Pressacademia.2019.1105 [1]
      Deniz, E. A. & Teker, D. (2019). Determinants of Bitcoin prices. PressAcademia Procedia, 10(1), 17-21. doi:10.17261/Pressacademia.2019.1136 [1]
      Doğan, A. (2016). Artırılmış gerçeklik teknolojileriyle desteklenmiş hikaye kitabı okuma deneyimi . Medeniyet Sanat Dergisi, 2(2), 121-137. [1]
      Doruk, C., Çaytemel, B., Şahin, E., Kara, H., Samancı, B., Abay, S. N., Bilgiç, B., Hanağası, H., Başaran, B., Enver, N. & Rameau, A. (2023). Evaluation of post-swallow residue with visual analysis of swallowing efficiency and safety in patients with idiopathic Parkinson's disease. Ent-Ear Nose & Throat Journal, 1-10. doi:10.1177/01455613231210976 [1]
      Dönmez, S. & Tuncay Çelikel, A. (2023). Analysing gender equality and empowerment in Turkish companies: an exploratory case to achieve United Nation’s sustainability goal. Journal of Management Marketing and Logistics, 10(2), 85-97. doi:10.17261/Pressacademia.2023.1745 [1]
      Dönmez, S. & Tuncay Çelikel, A. (2023). Gender equality and empowerment for companies: an exploratory case from Turkiye to achieve United Nation’s sustainability goal. PressAcademia Procedia, 17(1), 187-188. doi:10.17261/Pressacademia.2023.1777 [1]
      Ergen, İ. (2022). Sokak sanatının kurumsallaşması ve bağlamından koparılan yapıtın değişen doğası. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 12(3), 734-749. doi:10.7456/11203100/012 [1]
      Eşkinat, A. & Teker, S. (2023). Digital era for universities: soon or far. PressAcademia Procedia, 17(1), 46-52. doi:10.17261/Pressacademia.2023.1752 [1]
      Falcıoğlu, P. & Kurtoğlu, A. L. (2016). Yaratıcı sınıfın şehirlerde yaşam ve iş yeri tercihleri: İstanbul örneği. Research Journal of Business and Management, 3(1), 42-5. doi:10.17261/Pressacademia.2016116544 [1]
      Gülmez, T. Y. & Kıymetli Şen, İ. (2021). Muhasebe mesleğinde etiğin önemi ve muhasebe meslek mensubu adaylarının etik algılarının ölçülmesi üzerine İstanbul ilinde bir araştırma. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 0(16), 18-40. doi:10.20860/ijoses.959079 [1]
      Gümüş, G., Öztürk, İ. & Tekeş, B. (2020). Psikolojik semptomların trafikte heyecan arama ile ilişkisinin incelenmesi. Trafik ve Ulaşım Araştırmaları Dergisi, 3(2), 109-120. doi:10.38002/tuad.773877 [1]
      Günana, M. (2020). Alevi ve Bektaşi yazı-resim sanatında insan sureti. Turk Kulturu ve Haci Bektas Veli - Arastirma Dergisi, 95, 323-333. doi:10.34189/hbv.95.011 [1]
      Güner, B. & Şahiner, R. (2021). The other; multidimensionality as a cultural phenomenon in an artistic context. Journal of Arts, 4(1), 1-11. doi:10.31566/arts.4.1.01 [1]
      Güner, B. (2016). Jacques Derrida’nın yapısökümü kuramı ile ‘Love is Lost’ - bir müzik videosu çözümlemesi. Dilbilim, 1(29), 69-80. [1]
      Haşmet, M. K. & Ferman, A. M. (2020). Effects of industry 4.0 on marketing strategies, an application on Turkish automobile industry: a research among auto executives in Turkey. Journal of Business Economics and Finance, 9(3), 223-231. doi:10.17261/Pressacademia.2020.1298 [1]
      Hekim Bülbül, N. Z. (2021). Büyük veri çağında sistem estetiği. Felsefe Dünyası, 1(73), 420-435. [1]
      Işıkdemir Uluç, N. Ç. & Ferman, M. (2016). A comparative analysis of user insights for e-health development challenges in Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, Egypt and United Arab Emirates. Journal of Management Marketing and Logistics, 3(2), 176-189. doi:10.17261/Pressacademia.2016219945 [1]