Toplam kayıt 10, listelenen: 3-10

      Künye Göre
      İncedere, L. & Tunç, S. (2022). SHMYO Öğrencilerinin dijital teknoloji ile ilişkileri ve bağımlılık durumları. Rahva Teknik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2(2), 171-178. [1]
      İncedere, L. & Tunç, S. (2023). Sağlık hizmetleri meslek yüksekokulu öğrencilerinin yaz okulu tercih nedenleri hakkındaki tutum ve görüşleri. EKEV Akademi Dergisi, 95, 164-173. doi:10.17753/sosekev.1268672 [1]
      Narcı, M. & Bulut, N. E. (2023). Health ethics and obesity. Interdisciplinary ethics: Approaches, 139-155. [1]
      Tunç, S. & Yarar, O. (2021). Sağlıkta dönüşüm politikalarında Türkiye ve İngiltere karşılaştırması, Journal of Management Marketing and Logistics, 8(4), 184-196. doi:10.17261/Pressacademia.2021.1456 [1]
      Ulupınar, S. & Çevik Akkuş, G. (2024). Meslek yüksekokulunda görev yapan öğretim elemanlarının eğitim becerileri ve mesleki doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi: bir vakıf üniversitesi örneği. EKEV Akademi Dergisi, (97), 208-218. doi:10.17753/sosekev.1369199 [1]
      Yeşil Erdek, Ş. (2014). Perinthos-Herakleia bazilikası taban döşemelerinin konservasyonu. Journal of Mosaic Research, 7(0), 61-75. [1]
      Yeşil Erdek, Ş. (2021). Reburial of mosaics: field experiment comparing six different systems based on the results of monitoring station in Perge. Journal of Mosaic Research, 14, 363-387. doi:10.26658/jmr.1014580 [1]
      Yeşil Erdek, Ş. (2023). Rhodiapolis Piskoposluk Kilisesi mozaikleri. Journal of Mosaic Research, 2023(16), 409-420. doi:10.26658/jmr.1376871 [1]