Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Kişiye özel fiyat teklifinin zamanlamasının, internette, satın alma karar sürecine etkisi
(İstanbul Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın temel amacı, küme teorisi çerçevesinde tanımlanan satın alma sürecine etki eden bir değişken olan kişiye özel fiyat teklifinin zamanlaması ile satın alma süreci arasındaki neden sonuç ilişkisini araştırmakt ...
Muhasebecilerin stratejik yönetim sürecindeki rolü ve stratejik yönetim sürecine katılım düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(Eskişehir Osmangazi Univ, 2016-08)
Muhasebecilerin işletmelerdeki geleneksel rolü, karar vericiler için gerekli bilgi ve veri üretimini sağlamak iken, yönetim muhasebesinin ortaya çıkışı ve son gelişmeler ile ilgili yapılan güncel çalışmalar, muhasebecilerin ...
An economic analysis of the communication skills in globalised industrial relations: social dialogue and the negotiation process in Turkey
(Univ Complutense Madrid, 2011-03-01)
The purpose of this paper is to provide an economic analysis of the social dialogue experience in Turkey with an emphasis on the role of communication in industrial relations. We ascertain social dialogue -and the related ...