Browsing by Author "Öz Pektaş, Hatice"
Now showing items 1-5 of 5
-
An analysis of interactivty possibities in online journalism
Öz Pektaş, Hatice (2011)The study in investigating the interactivity possibilities in cyber journalism in Turkey examines web sites of national newspapers comparatively to the web sites of newspapers from different countries thereby utilising the ... -
Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi ve uygulama önerisi
Sezgin, Duygu (Işık Üniversitesi, 2017-06-13)Bu tezin amacı, okul öncesi dönemde kullanılan dijital boyama kitabı uygulamalarının, eğitici içerikler taşıyabileceğini ve bu içeriklerin eğlenceli yöntemlerle çocuğa aktarılabileceğini göstermektir. Okul öncesi çocuğun ... -
Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması
İzci, Afife (Işık Üniversitesi, 2018-01-19)Sinemanın ilk zamanlarında film jenerikleri olarak karşımıza çıkan hareketli grafikler günümüzde çeşitlilik kazanmıştır. Bu çeşitlilik teknolojiyle bağlantılı olarak farklı mecralarda karşımıza çıkmaktadır. Bu mecralardan ... -
Tv reklamlarında göstergebilimsel inceleme Ve Türk Hava Yolları “Hayal Edince” reklam filminin çözümlenmesi
Öz Pektaş, Hatice (Istanbul Kultur Univ, 2017-04)Aynı zamanda bir tanıtım etkinliği olan reklam, mesajı aracılığı ile öncelikle satma işlevini yerine getirir. Reklam bir ürünü satmaya çalışırken genellikle kültür tarafından belirlenen dil, imgeler, fikirler ve değerlere ... -
Viral reklamların görsel iletişim tasarımıyla ilişkisi
Tokel, Aylin (Işık Üniversitesi, 2017-01-20)Viral reklamlar, dünya çapında uygulanan ve bilinen en etkili reklam türlerinden biridir. Bu nedenle viral reklamlar, sıradan reklam kampanyalarına, alternatif olarak; yenilikçi ve hedef kitleye kolay ulaşımı sayesinde ...