Toplam kayıt 815, listelenen: 133-152

      Künye Göre
      Bilgesu, D. (2016). Game-day scheduling problem for sport events. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Bilgin, B. (2022). Annelerin öz yeterlik düzeyinin çocuklardaki ayrılık kaygısı üzerindeki etkisinde annelerin ayrılık kaygısı düzeyinin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bingöl, E. (2013). The risk perception of it outsourcing in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Boğday, H. (2020). Anne kaygı düzeyinin ergen kaygı düzeyi üzerindeki etkisinde ergenin bilinçli farkındalık düzeyinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bora, R. (2013). 19. yüzyıl osmanlı resim sanatında kullanılan takılar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bostancı, M. (2012). John Heartfield ve nesne yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bostancı, S. (2023). Çocukluk çağı travmaları ve narsisizm türleri arasındaki ilişkide kişilerarası problemlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Boydak Öztaş, Y. B., (2004). Development of Turkish electronics industry and integrating Turkey to information society. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi. [1]
      Bozdoğan Egemen, S. (2021). Göstergebilimsel açıdan sesin görselleştirilmesi ve Robert Schumann Carnaval Op.9 eseri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Börekçi, B. (2017). Okul öncesi çocuklarda dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu belirtilerinin, davranışsal, sosyal problemler, aile işlevselliği ve ebeveyn tutumları ile ilişkilerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Brown, M. A. (2024). Renewable electricity consumption and economic growth nexus – evidence from high-,middle- and low-income countries. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Budak, C.F. (2017). İnternet bağımlılığının yordayıcıları olarak sosyotropi-otonomi kişilik özellikleri ve duygu düzenleme güçlüğü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Budur, B. (2020). Minimizing sla time using six sigma dmaic method in a multinational company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bulut, N. Y. (2022). Intermittent resources assessment on power grid under an hourly scaled bottom-up model. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Bükücü, B. (2012). Die Brücke grubunun dışavurumcu sanattaki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyükkaradağ, B. (2017). Okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin gelişiminde bilişsel ve psikososyal etkenlerin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyükkaya, İ. T. (2014).Gerçeküstücü resmin yapılanmasında bilinçdışının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyüktaşçıyan, L. (2016). Fantastik ve sürrealizmin görsel iletişimle illüstrasyona yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyüktemiz, E. (2019). Faizsiz finansal muhasebe standartlarının Türkiye finansal raporlama standartlarına uyumu ve farkları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyüktopçu, H. (2003). 21 st century university campus internetworking infrastructure. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]