Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 133-152
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Bilgesu, D. (2016). Game-day scheduling problem for sport events. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Bilgin, B. (2022). Annelerin öz yeterlik düzeyinin çocuklardaki ayrılık kaygısı üzerindeki etkisinde annelerin ayrılık kaygısı düzeyinin aracı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bingöl, E. (2013). The risk perception of it outsourcing in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Boğday, H. (2020). Anne kaygı düzeyinin ergen kaygı düzeyi üzerindeki etkisinde ergenin bilinçli farkındalık düzeyinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bora, R. (2013). 19. yüzyıl osmanlı resim sanatında kullanılan takılar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bostancı, M. (2012). John Heartfield ve nesne yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bostancı, S. (2023). Çocukluk çağı travmaları ve narsisizm türleri arasındaki ilişkide kişilerarası problemlerin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Boydak Öztaş, Y. B., (2004). Development of Turkish electronics industry and integrating Turkey to information society. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi.
[1]
Bozdoğan Egemen, S. (2021). Göstergebilimsel açıdan sesin görselleştirilmesi ve Robert Schumann Carnaval Op.9 eseri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Börekçi, B. (2017). Okul öncesi çocuklarda dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu belirtilerinin, davranışsal, sosyal problemler, aile işlevselliği ve ebeveyn tutumları ile ilişkilerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Brown, M. A. (2024). Renewable electricity consumption and economic growth nexus – evidence from high-,middle- and low-income countries. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Budak, C.F. (2017). İnternet bağımlılığının yordayıcıları olarak sosyotropi-otonomi kişilik özellikleri ve duygu düzenleme güçlüğü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Budur, B. (2020). Minimizing sla time using six sigma dmaic method in a multinational company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bulut, N. Y. (2022). Intermittent resources assessment on power grid under an hourly scaled bottom-up model. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Bükücü, B. (2012). Die Brücke grubunun dışavurumcu sanattaki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyükkaradağ, B. (2017). Okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin gelişiminde bilişsel ve psikososyal etkenlerin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyükkaya, İ. T. (2014).Gerçeküstücü resmin yapılanmasında bilinçdışının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyüktaşçıyan, L. (2016). Fantastik ve sürrealizmin görsel iletişimle illüstrasyona yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyüktemiz, E. (2019). Faizsiz finansal muhasebe standartlarının Türkiye finansal raporlama standartlarına uyumu ve farkları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyüktopçu, H. (2003). 21 st century university campus internetworking infrastructure. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt