Toplam kayıt 815, listelenen: 170-189

      Künye Göre
      Coşkun, İ. (2017). Psikopatolojinin, Kumar Oynama Davranışı ve Alkol-Madde kötüye Kullanımı ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Coşkun, M. (2015). Deniz Bilgin resminin ikonografik çözümlemesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi. [1]
      Cömertoğlu, B. (2021). Üniversite öğrencilerinde kişilik özelliklerinin ve covid-19 ile ilgili koruyucu önlemlerin depresyon ve anksiyete belirtileri üzerindeki yordayıcı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Cöne, Ö. C. (2014). Günümüz sanatında kimlik ve temsiliyet sorunu olarak giysi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Cığırlı, E. (2019). Resim kursunun cezaevindeki tutuklu ve hükümlü kadınların üzerinde yarattığı etkileri : Bakırköy Kadın Kapalı Ceza İnfaz Kurumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çağlar, E. (2005). A novel channel estimation algorithm for ultra wideband communication systems. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Çağlar, G. (2015). Ortadoğu İslam ülkelerinde soyutlama geleneğinin görsel sanatlardaki güncel yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakalı, K. R. (2008). Role of internal auditing in corporate governance: Two case studies from Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakmaktaş, F. M. (2016). Sanatta sağaltım ve güncel sanat terapisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakır, B. (2017). Dehb tanısı almış çocukların aile resmi çizimlerinin algılanan ebeveyn tutumları ve anksiyete düzeyleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çakıroğlu, O. A. (2009). Distributed iterative cluster localization in wireless sensor networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Çalıkkocaoğlu, E. (2023). Christopher Nolan sinemasında karmaşık anlatı: Seymour Chatman penceresinden bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çam, İ. (2019). Learning filter scale and orientation in convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Çapaner, E. G. (2023). Mekân tasarımında yeni bir evren: metaverse. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çayırlı, E. (2017). Sosyal medya kullanım özelliklerinin kişilik yapılanmaları, yaşam doyumu ve depresyon açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çebi, A. (2023). Mikro konutları yeniden okumak tekerlekli taşınabilir mikro konut tasarımları üzerine bir değerlendirme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çelik, A. (2019). Çağdaş Türk resminde 1980 sonrası mekan sorunu. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, C. (2019). Kültür endüstrisi ve sanat ilişkisi içerisinde esin, taklit, alıntı, çalıntı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, F. Y. (2018). 9-12 yaş grubu çocukların çizdikleri resimlerle depresyon, kaygı ve özsaygı değişkenleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Çelik, İ. (2023). Profesyonel dansçı olan ve olmayan bireylerde bağlanma stilleri, sosyal görünüş kaygısı ve yeme tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]