Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 170-189
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Coşkun, İ. (2017). Psikopatolojinin, Kumar Oynama Davranışı ve Alkol-Madde kötüye Kullanımı ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Coşkun, M. (2015). Deniz Bilgin resminin ikonografik çözümlemesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi.
[1]
Cömertoğlu, B. (2021). Üniversite öğrencilerinde kişilik özelliklerinin ve covid-19 ile ilgili koruyucu önlemlerin depresyon ve anksiyete belirtileri üzerindeki yordayıcı etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Cöne, Ö. C. (2014). Günümüz sanatında kimlik ve temsiliyet sorunu olarak giysi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Cığırlı, E. (2019). Resim kursunun cezaevindeki tutuklu ve hükümlü kadınların üzerinde yarattığı etkileri : Bakırköy Kadın Kapalı Ceza İnfaz Kurumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çağlar, E. (2005). A novel channel estimation algorithm for ultra wideband communication systems. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çağlar, G. (2015). Ortadoğu İslam ülkelerinde soyutlama geleneğinin görsel sanatlardaki güncel yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çakalı, K. R. (2008). Role of internal auditing in corporate governance: Two case studies from Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çakmaktaş, F. M. (2016). Sanatta sağaltım ve güncel sanat terapisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çakır, B. (2017). Dehb tanısı almış çocukların aile resmi çizimlerinin algılanan ebeveyn tutumları ve anksiyete düzeyleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çakıroğlu, O. A. (2009). Distributed iterative cluster localization in wireless sensor networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çalıkkocaoğlu, E. (2023). Christopher Nolan sinemasında karmaşık anlatı: Seymour Chatman penceresinden bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çam, İ. (2019). Learning filter scale and orientation in convolutional neural networks. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Çapaner, E. G. (2023). Mekân tasarımında yeni bir evren: metaverse. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çayırlı, E. (2017). Sosyal medya kullanım özelliklerinin kişilik yapılanmaları, yaşam doyumu ve depresyon açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çebi, A. (2023). Mikro konutları yeniden okumak tekerlekli taşınabilir mikro konut tasarımları üzerine bir değerlendirme. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Çelik, A. (2019). Çağdaş Türk resminde 1980 sonrası mekan sorunu. İstanbul:Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, C. (2019). Kültür endüstrisi ve sanat ilişkisi içerisinde esin, taklit, alıntı, çalıntı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, F. Y. (2018). 9-12 yaş grubu çocukların çizdikleri resimlerle depresyon, kaygı ve özsaygı değişkenleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Çelik, İ. (2023). Profesyonel dansçı olan ve olmayan bireylerde bağlanma stilleri, sosyal görünüş kaygısı ve yeme tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt